anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór,

widziałem że w końcu dostanę negatywny komentarz. Ale myślałem że będzie on z mojej winy.

W skrócie. Kupujący kupił rzecz która jest niekompatybilna z jego sprzętem. To powód negatywa.

I po rozmowie z nim (poprzez allegro) powiedział że usunie negatywa jak oddam mu całą kwotę zakupu. Więc poprosiłem go darmowy zwrot allegro. To powiedział że sprzęt jest w innej lokalizacji - a będzie tam dopiero za rok i że chce pieniądze bo towar jest dla niego bezużyteczny.

Gdy zapytałem się go czy można zastosować inną metodę niż zwrot, to napisał że to ja chce usunąć negatywny komentarz, a nie on- i bym po prostu oddał pieniądze.

Brzmi to na grube wyłudzenie towaru, tylko że negatyw pozostaje- a jak wiemy przy takim świeżym podgrzybku jak ja, daje w kość.

Drugie pytanie. Co zrobić w przypadku negatywa- bez żadnego opisu o co chodzi?  Rozumiem że dzwonić, dzwonić, dzwonić?

Proszę o dobrą radę 😉

Highlighted

Negatywna ocena- bo tak

#15 Entuzjasta#

@Client:79179573 owszem, może niektórzy próbują tego co napisałeś. Samemu niedawno chciało mi się śmiać, jak dostałem po zakupie u jednego sprzedawcy, elaborat, że chciałby otrzymać same noty 5 gwiazdek bo to, cytuję "pomaga im poprawiać jakość obsługi klientów przy kolejnych zamówieniach". Z perspektywy sprzedawcy, wiem, że to jedna wielka ściema, więc się tylko uśmiechnąłem 🙂 Była to wiadomość wysyłana automatycznie po zakupie. Nie była związana z jakimś problemem czy coś w tym stylu.

Odpowiadając na Twoje pytanie. Nie wiem ile znaków. Tyle ile obecnie jest np. na argumentację jest w miarę ok. Jak ktoś ma o coś pretensje to raczej wystarczy aby opisać w czym jest problem.

Tutaj nikt nie analizowałby słowa po słowie. Po prostu raz, że sprzedawca wiedziałby za co go dostał, a dwa, klienci przestaliby czuć się bezkarni. Wówczas komentarze opisywałyby w czym był problem i jak pisałem, sprzedawca mógłby walczyć skuteczniej z NIEPRAWDZIWYMI argumentami, będącymi pomówieniami, a dwa, inni klienci też widzieliby co było nie tak. Czy coś z produktem, czy ze sprzedawcą. Wiele komentów jest bowiem naprawdę z kosmosu.

Nie neguję istoty istnienia komentarzy. Po prostu, system wymaga gruntownej przebudowy jeśli miałby być faktycznie rzetelny i przede wszystkim, sprawiedliwy.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Negatywna ocena- bo tak

#15 Entuzjasta#

@www_otosek_pl Obecny system komentarzy jest bardzo korzystny dla sprzedawców. Dawniej kupujący widział wszystkie negatywy sprzedawcy, nawet te wystawione lata temu. Obecnie sprzedawca nie musi ze swoimi negami robić nic - wystarczy poczekać i same znikną. W dodatku sprzedawca może nałgać w odpowiedzi na negatywa, a kupujący nie może tej odpowiedzi skomentować.

Postulujesz wprowadzenie obowiązkowej argumentacji przy negatywie. Kto i jak miałby oceniać, czy argumentacja jest wystarczająca? Automat? Pracownik Allegro? A może sprzedawca? Czy wystarczy napisać "nie polecam", czy trzeba wkleić cały elaborat, najlepiej razem ze zdjęciami i opinią rzeczoznawcy? Przecież to nonsens, bo zwykle sprzedawca doskonale wie, gdzie nawalił.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Negatywna ocena- bo tak

#18 Luminarz#

@PerlaPro I niestety po raz kolejny....

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...