Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
widziałem że w końcu dostanę negatywny komentarz. Ale myślałem że będzie on z mojej winy.
W skrócie. Kupujący kupił rzecz która jest niekompatybilna z jego sprzętem. To powód negatywa.
I po rozmowie z nim (poprzez allegro) powiedział że usunie negatywa jak oddam mu całą kwotę zakupu. Więc poprosiłem go darmowy zwrot allegro. To powiedział że sprzęt jest w innej lokalizacji - a będzie tam dopiero za rok i że chce pieniądze bo towar jest dla niego bezużyteczny.
Gdy zapytałem się go czy można zastosować inną metodę niż zwrot, to napisał że to ja chce usunąć negatywny komentarz, a nie on- i bym po prostu oddał pieniądze.
Brzmi to na grube wyłudzenie towaru, tylko że negatyw pozostaje- a jak wiemy przy takim świeżym podgrzybku jak ja, daje w kość.
Drugie pytanie. Co zrobić w przypadku negatywa- bez żadnego opisu o co chodzi? Rozumiem że dzwonić, dzwonić, dzwonić?
Proszę o dobrą radę 😉
@Client:79179573 owszem, może niektórzy próbują tego co napisałeś. Samemu niedawno chciało mi się śmiać, jak dostałem po zakupie u jednego sprzedawcy, elaborat, że chciałby otrzymać same noty 5 gwiazdek bo to, cytuję "pomaga im poprawiać jakość obsługi klientów przy kolejnych zamówieniach". Z perspektywy sprzedawcy, wiem, że to jedna wielka ściema, więc się tylko uśmiechnąłem 🙂 Była to wiadomość wysyłana automatycznie po zakupie. Nie była związana z jakimś problemem czy coś w tym stylu.
Odpowiadając na Twoje pytanie. Nie wiem ile znaków. Tyle ile obecnie jest np. na argumentację jest w miarę ok. Jak ktoś ma o coś pretensje to raczej wystarczy aby opisać w czym jest problem.
Tutaj nikt nie analizowałby słowa po słowie. Po prostu raz, że sprzedawca wiedziałby za co go dostał, a dwa, klienci przestaliby czuć się bezkarni. Wówczas komentarze opisywałyby w czym był problem i jak pisałem, sprzedawca mógłby walczyć skuteczniej z NIEPRAWDZIWYMI argumentami, będącymi pomówieniami, a dwa, inni klienci też widzieliby co było nie tak. Czy coś z produktem, czy ze sprzedawcą. Wiele komentów jest bowiem naprawdę z kosmosu.
Nie neguję istoty istnienia komentarzy. Po prostu, system wymaga gruntownej przebudowy jeśli miałby być faktycznie rzetelny i przede wszystkim, sprawiedliwy.
@konto zamknięte Obecny system komentarzy jest bardzo korzystny dla sprzedawców. Dawniej kupujący widział wszystkie negatywy sprzedawcy, nawet te wystawione lata temu. Obecnie sprzedawca nie musi ze swoimi negami robić nic - wystarczy poczekać i same znikną. W dodatku sprzedawca może nałgać w odpowiedzi na negatywa, a kupujący nie może tej odpowiedzi skomentować.
Postulujesz wprowadzenie obowiązkowej argumentacji przy negatywie. Kto i jak miałby oceniać, czy argumentacja jest wystarczająca? Automat? Pracownik Allegro? A może sprzedawca? Czy wystarczy napisać "nie polecam", czy trzeba wkleić cały elaborat, najlepiej razem ze zdjęciami i opinią rzeczoznawcy? Przecież to nonsens, bo zwykle sprzedawca doskonale wie, gdzie nawalił.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Chyba kolega się myli lub jest bardzo młody. Obecny system komentarzy jest w porównaniu do starego jak Dacia do Mercedesa. Kiedyś kupujący wiedział że ktoś kto wystawił negatywa mógł mieć od sprzedających 10 negatywów i to było bardzo dużo. Teraz tylko sprzedawca jest oceniany.
Obecny system komentarzy jest bardzo korzystny dla sprzedawców.
Rotfl
wystarczy poczekać i same znikną.
Rotfl x2
Przecież to nonsens, bo zwykle sprzedawca doskonale wie, gdzie nawalił.
Noo, szklane kule można kupić w każdym sklepie ze szklanymi kulami.
@PerlaPro I niestety po raz kolejny....