Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, próbuję odzyskać swoje pieniądze za wysyłki. Zweryfikowałam pozytywnie konto bankowe podając numer rachunku i robiąc przelew. Przesłałam dokument do PayU, widoczne są an nim wszystkie dane które wskazuja jako istotne (swoją drogą mają bład w instrukcji bo piszą ze wystarczy tylna strona dowodu, a potem wymagają danej o dacie ważności która jest na froncie).
Zamazałam wszystkie dane które nie są wymienione jak wymagane i weryfiakacja negatywna.
Czy ktoś wie na czym może polegać problem ? Czy na tym ze zamazałam część danych (wg instrukcji można to zrobić)?
czy na tym, ze na dowodzie mam drugie imię a na koncie allegro nie (na rachunku bankowym też nie mam drugiego imienia i nie było problemu)
Albo czy można się jakoś skontaktować z payU i się tego dowiedzieć ?
I wreszcie czy z przelewy24 też są takie problemy - czy może najłatwiej będzie się przepiąć na nie ?
Dane konta Allegro I konta bankowego muszą być takie same: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dane konta allegro i bankowego są takie same - nie miałam problemu z weryfiakcją rachunku bankowego.
Tutaj chodzi o weryfikację PayU - opartą na dokumencie tożsamości. Przesyłam im skan i odrzucają bez wskazania co się nie zgadza.
Napisałam. Jedna konsultantka napisała żebym wysyłała zgodnie z instrukcją (sic!). Druga napisała ze zajmuje się sprawą. Tymczasem mój dokument został odrzucony po raz trzeci. To jest niepoważne.
Czy z Przelewy24 też są takie problemy ? Bo może po prostu trzeba zmienić kanał wypłat zamiast się użerać z PayU.