Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałem się zapytać w jaki sposób mogę się dowiedzieć dlaczego nie przeszedłem weryfikacji przez PayU ? PayU zasłania się jakąś tajemnicą nie wiem czemu ,Allegro twierdzi że nie wie bo to PayU weryfikuje . Chciałbym sprzedawać na Allegro i jeżeli coś teraz przeszkadza żebym przeszedł pozytywnie weryfikację to mogę popracować nad tym żebym przeszedł pozytywnie weryfikację w późniejszym terminie ,jednak muszę wiedzieć w czym jest problem . Jest to według mnie nie w porządku ,że ja mam zaufać PayU przesyłając im wszystkie dokumenty mojej firmy a oni robią łaskę żeby poinformować mnie dlaczego nie przeszedłem weryfikacji.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
W większości jak odrzucają to dane się nie zgadzają, a jak długi czas...to teraz norma.
@E-SklepOkazji W jaki sposób się z nami kontaktowałeś? Jeśli to korespondencja mailowa, podaj mi proszę jej numer.
Kontaktowałem się telefonicznie . Dane na pewno się zgadzają ,przesłałem im też wszystkie dokumenty które były wymagane. Nie wiem w czym problem.
Nadal brak kontaktu ze strony allegro a zapewniali że się skontaktują i wyjaśnią sprawę .Brak chęci zajęcia się problemem. Widzę że przerasta to Allegro i trzeba sobie samemu radzić. Myślałem że obsługa jest bardziej profesjonalna .
@E-SklepOkazji przykro mi, że masz taką opinię, konsultowaliśmy tę sprawę z operatorem i najwyraźniej dopiero dziś przyszła odpowiedź, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź w sprawie nr 27730923.
A mogę zapytać gdzie dostałem odpowiedź , bo nigdzie jej nie znalazłem.
@E-SklepOkazji w wiadomości e-mail w sprawie o numerze 27730923, możesz ją odszukać na swojej skrzynce wpisując ten numer w wyszukiwarkę poczty. Została wysłana dzisiaj (17.11.2022) o 11:28.
Zamówiłem rozmowę z Allegro i pani powiedziała ,że dostałem odpowiedź następującą "nie mogę sprzedawać na Allegro ponieważ nie przeszedłem weryfikacji pozytywnie". Ręce opadają .Pytałem "dlaczego nie przeszedłem weryfikacji pozytywnie i co mogę zrobić żeby przejść pozytywnie i móc sprzedawać na Allegro" ? a nie : " dlaczego nie mogę sprzedawać na Allegro ?" Ja wiem o tym że nie przeszedłem weryfikacji i nie o to pytałem . Mam wrażenie ,że z dzieckiem bym się szybciej dogadał niż z moderatorami z Allegro. Dodam jeszcze ,że pani z Allegro przyznała że ktoś z Allegro źle sformułował pytanie i taka przyszła odpowiedź. Mam pytanie :czy jest u was ktoś kompetentny kto potrafi zrozumieć o czym piszę i zadać właściwe pytanie PayU ?
Cześć udało się Tobie rozwiązać problem z Payu ? Jesteśmy z mężem w tej samej sytuacji.
Walczę cały czas z Payu. Jak ktoś ma jeszcze problemy z weryfikacją to proszę o PW. Pozdrawiam
Witam, udało się rozwiązać problem. Też mam ten sam problem.
@DecalDecor w tym wątku Monika wyjaśniła Ci, że nie ma możliwości pozytywnej weryfikacji do wypłat na Twoim koncie.
Nie wiedziałem, że przeszliśmy na "Ty"...A więc Olu, Pani Monika nie odpowiedziała na moje pytanie. Nie zostało mi wyjaśnione dlaczego nie mogę być zweryfikowany. Odpowiedź typu: "nie bo nie". Zasłanianie się ustawą, poufnością... Nie rozumiem również dlaczego nie mam wglądu do swoich danych ( gdzie RODO).