Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie. Otrzymałem zwrot produktu który był ubrudzony i poniszczony. W moich warunkach zwrotów napisałem że takie nie są przyjmowane. Czy w takiej sytuacji mam odesłać produkt z powrotem do klienta?
@Qualiticy musisz oddać kasę pomniejszoną o wartość ubytku do nowego produktu 🙂 wyceń jako używany i tyle oddaj, nie możesz odesłać towaru 😞
Art. 34.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował
konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt
9.
Ps. zmień warunki zwrotów bo ten zapis jest niezgodny z prawem 😞
Wielkie dzięki. Bardzo mi pomogliście. Czy możecie mi jeszcze podpowiedzieć o ile procent powinna zostać obniżona kwota zwrotu pieniędzy np. w procentach. Np. jeśli produkt działa lecz jest zarysowany i ubrudzony.
Jeszcze raz dziękuję
W procentach czy złotówkach, nikt za Ciebie nie może zdecydować o kwocie pomniejszenia. Musisz samodzielnie i realnie ocenić. Takie pomniejszenie zwrotu może być nieprzyjemne, choćby w postaci negatywnego komentarza, więc przemyśl, czy warto się w to bawić.
@Qualiticy Nie możesz pisać, że nie przyjmujesz zwrotów towarów poniszczonych, to naruszenie zasad. Musisz je przyjmować. Zgodnie z prawem możesz tylko zmniejszyć kupującemu kwotę zwracanych pieniędzy ze względu na zmniejszenie wartości przedmiotu, ale tylko wtedy, gdy to zmniejszenie nastąpiło w wyniku używania rzeczy przez kupującego. Jeżeli kupujący otrzymał już produkt ubrudzony i poniszczony, niczego nie możesz zmniejszać.