Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, dnia 10.04.2024 klientka zrobiła u nas zakupy. Ze swojej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do klienta na czas (wysłaliśmy produkt w terminie). Niestety problem pojawił się ze strony przewoźnika, ponieważ nie dostarczył przesyłki. Gdy się tylko o tym dowiedzieliśmy postanowiliśmy zainterweniować i od razu złożyliśmy reklamacje w DHL. Klientka w założonej dyskusji domagała się natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do dyskusji dołączyło Allegro gdzie została przyznana nam racja, że zwrot środków jest możliwy po wyjaśnieniu sytuacji z przewoźnikiem. Istnieje jeszcze możliwość dostarczenia przesyłki do klienta, a my wysyłając pieniądze klientce będziemy stratni, ponieważ do nas produkt może nie wrócić. Po odpowiedzi Allegro w dyskusji klientka wystawiła nam negatywny komentarz, nie czekając na rozwiązanie sytuacji. Jestem początkującą sprzedawczynią i jeden negatywny komentarz ma bardzo duży wpływ na jakość sprzedaży. Klientka nie chce usunąć negatywnego komentarza, a na zgłoszenie do Allegro otrzymaliśmy odpowiedź, że to jest subiektywna ocena klientki. Czy istnieje jakikolwiek sposób na usunięcie komentarza lub wyłączenie go z wliczania do jakości sprzedaży?
Pozdrawiam,
Paulina
Nadałeś paczkę 11 kwietnia, czyli gwarantowany termin upłynął 15 kwietnia (sobota i niedziela nie wlicza się do terminu). Złóż reklamację z tytułu opóźnienia w doręczeniu do DHL Parcel (https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html lub DHL Parcel Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Targowa 35, 90-043 Łódź).
@pecela cyt ,, Gdy się tylko o tym dowiedzieliśmy postanowiliśmy zainterweniować i od razu złożyliśmy reklamacje w DHL ,,
@mdrogeria
Ale to chyba tyczyło się zaginięcia przesyłki. Przewoźnik zacznie rozpatrywać taką reklamację, dopiero jak minie 30 dni od nadania (§ 6 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia).