anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz za zaginięcie paczki w trakcie transportu.

PHSKIN
#8 Zapaleniec#

Hej, dnia 10.04.2024 klientka zrobiła u nas zakupy. Ze swojej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do klienta na czas (wysłaliśmy produkt w terminie). Niestety problem pojawił się ze strony przewoźnika, ponieważ nie dostarczył przesyłki. Gdy się tylko o tym dowiedzieliśmy postanowiliśmy zainterweniować i od razu złożyliśmy reklamacje w DHL. Klientka w założonej dyskusji domagała się natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do dyskusji dołączyło Allegro gdzie została przyznana nam racja, że zwrot środków jest możliwy po wyjaśnieniu sytuacji z przewoźnikiem. Istnieje jeszcze możliwość dostarczenia przesyłki do klienta, a my wysyłając pieniądze klientce będziemy stratni, ponieważ do nas produkt może nie wrócić. Po odpowiedzi Allegro w dyskusji klientka wystawiła nam negatywny komentarz, nie czekając na rozwiązanie sytuacji. Jestem początkującą sprzedawczynią i jeden negatywny komentarz ma bardzo duży wpływ na jakość sprzedaży. Klientka nie chce usunąć negatywnego komentarza, a na zgłoszenie do Allegro otrzymaliśmy odpowiedź, że to jest subiektywna ocena klientki. Czy istnieje jakikolwiek sposób na usunięcie komentarza lub wyłączenie go z wliczania do jakości sprzedaży? 

Pozdrawiam, 

Paulina 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

pecela
#17 Koryfeusz#

Nadałeś paczkę 11 kwietnia, czyli gwarantowany termin upłynął 15 kwietnia (sobota i niedziela nie wlicza się do terminu). Złóż reklamację z tytułu opóźnienia w doręczeniu do DHL Parcel (https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html lub DHL Parcel Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Targowa 35, 90-043 Łódź).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela cyt ,, Gdy się tylko o tym dowiedzieliśmy postanowiliśmy zainterweniować i od razu złożyliśmy reklamacje w DHL ,,

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria 
Ale to chyba tyczyło się zaginięcia przesyłki. Przewoźnik zacznie rozpatrywać taką reklamację, dopiero jak minie 30 dni od nadania (§ 6 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia).

Przesyłka została nadana 11 kwietnia, wiec 30-dniowy termin upływa 11 maja. Oznacza to, że najwcześniej reklamację można zgłosić 12 maja i ten dzień będzie traktowany jako dzień złożenia reklamacji. Od tego dnia operator ma 30 dni na odpowiedź (czyli do 11 czerwca).

oznacz moderatorów

PHSKIN
#8 Zapaleniec#

Z takiego tytułu została złożona reklamacja. W wątku chodzi o komentarz wystawiony przez klientkę. Reklamacja w DHL to temat poboczny.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

to jak mdroferia pisal złoz do allegro zadanie zeby wykluczyli z jakosci sprzedazy ten komentarz bo nie dotyczy transakcji tylko wysylki przewoznikiem

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael hej... nie kalecz mojego nicku

@PHSKIN @pecela w pierwszej kolejności pisze się interwencję , odpowiadają zwykle do 2 dni , następną czynnością jest reklamacja w obowiązującym terminie . Na wszystko otrzymujesz potwierdzenie e-mail , masz podkładkę .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PHSKIN działam w tej sprawie już od wczoraj, gdy tylko otrzymam odpowiedź dam znać. 
Poprosiłam o wykluczenie tej oceny, natomiast musimy poczekać na decyzję, ponieważ nie należy do mnie. Dam znać, gdy tylko ją otrzymam!

@mdrogeria 🌼

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PHSKIN czyli  jest światełko w tunelu , skuteczność 🌼 w pomocy przy trudnych sprawach jest wystrzałowa . @la_nika szkoda trochę , świeże konto , mało ocen , trudno też dziwić się klientowi , reasumując ,autor wątku został sponiewierany przez przewoźnika .

oznacz moderatorów

PHSKIN
#8 Zapaleniec#

Ocena została wykluczona z jakości sprzedaży. Dziękuję bardzo za szybką reakcję oraz pomoc 😁

oznacz moderatorów