Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, dnia 10.04.2024 klientka zrobiła u nas zakupy. Ze swojej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do klienta na czas (wysłaliśmy produkt w terminie). Niestety problem pojawił się ze strony przewoźnika, ponieważ nie dostarczył przesyłki. Gdy się tylko o tym dowiedzieliśmy postanowiliśmy zainterweniować i od razu złożyliśmy reklamacje w DHL. Klientka w założonej dyskusji domagała się natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do dyskusji dołączyło Allegro gdzie została przyznana nam racja, że zwrot środków jest możliwy po wyjaśnieniu sytuacji z przewoźnikiem. Istnieje jeszcze możliwość dostarczenia przesyłki do klienta, a my wysyłając pieniądze klientce będziemy stratni, ponieważ do nas produkt może nie wrócić. Po odpowiedzi Allegro w dyskusji klientka wystawiła nam negatywny komentarz, nie czekając na rozwiązanie sytuacji. Jestem początkującą sprzedawczynią i jeden negatywny komentarz ma bardzo duży wpływ na jakość sprzedaży. Klientka nie chce usunąć negatywnego komentarza, a na zgłoszenie do Allegro otrzymaliśmy odpowiedź, że to jest subiektywna ocena klientki. Czy istnieje jakikolwiek sposób na usunięcie komentarza lub wyłączenie go z wliczania do jakości sprzedaży?
Pozdrawiam,
Paulina
ko_alka coś dla Ciebie 🤗
pisz do allegro o zdjęcie tego komentarza bo dotyczy dostawy paczki a nie ma na nie oceny zostały wyłączone
@az1rael cyt ,, a na zgłoszenie do Allegro otrzymaliśmy odpowiedź, że to jest subiektywna ocena klientki ,, pewnie autor wątku kiepsko trafił na konsultanta , może Dziewczyny coś zadziałają , dość świeże konto , trochę szkoda .
niech pisze kolejny raz co ma zrobić albo zgłasza reklamację na głupotę konsultanta z treścią komentarza i odpowiednią wklejką z regulaminu
@mdrogeria Pamiętasz wczorajszy wątek, właśnie taka sytuacja i tu nie ma winy sprzedającego ale wina przewoźnika, a kto odpowiada za przesyłkę? 🤗
@LEW433 wypadałoby zastanowić się nad związkiem przyczynowo- skutkowym , w treści oceny wyraźnie pisze co jest powodem wystawienia przez klienta takiej , a nie innej oceny, przyczyna - niewywiązanie się przewoźnika z deklarowanego czasu ,skutek - ocena i spadek jakości autora wątku .
@mdrogeria A weź pod uwagę ktoś kupuje coś niezbędnego, nie otrzymuje i np: stoi budowa, teraz ma zatrzymać budowę czekać na rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika-30dni! ponieś koszty i kupić u innego? nie ma kasy na następne zakupy, czeka 1,5miesiąca, hipotetycznie oczywiście!
@LEW433 weź pod uwagę to ,że zakup w necie to nie jest wzięcie towaru z półki i rzucenie kasjerowi gotówki , jest to ciąg wielu następujących po sobie zdarzeń i na każdym etapie może pójść coś nie tak jak zostało zaplanowane , autor wątku złożył reklamację , podejrzewam ,że nie będzie zwlekał dłużej ze zwrotem środków niż to jest konieczne .
Właśnie podejrzewam ,że nie będzie zwlekał dłużej ze zwrotem środków niż to jest konieczne . , czyli może to być 1,5 m-ca, my wiemy jak to działa przez internet ale zauważ ilu myśli inaczej, przykład- towar miał być dziś i już a jak będzie jutro to wrzawa, tu czekamy 30dni na rozpatrzenie i np: 14dni na zwrot środków. Sprzedający także sprzedając przez internet powinien brać takie "uniedogodnienia" pod uwagę.
Tak , ale PRZYCZYNĄ całego zamieszania jest przewoźnik , na opłakany SKUTEK sprzedawca nie miał najmniejszego wpływu .
Tak PRZEWOŹNIK, to jest wpisane w ryzyko zawodowe, pytanie jest - kto odpowiada? zgodnie z prawem- sprzedający(firma).
@LEW433 sprzedający firma odpowiada za paczkę do chwili doręczenia do ręki kupującego konsumenta - odpowiada za to żeby paczka dotarła i zakup był cały, a nie za to żeby terminowo dotarła. W ustawie nie ma nic o terminie doręczenia jest o samym doręczeniu ale w regulaminie przewoźnika jest taka odpowiedzialność za termin doręczenia przed nadawcą i odbiorcą i ci mogą reklamację składać na doręczenie poza terminem
Zacznijmy od tego, co pokazuje śledzenie na stronie DHL.
A co do zaginięcia, to zgodnie z prawem następuje ono w razie nie doręczenia przesyłki w ciągu 30 dni od daty nadania. Tak więc na razie możemy mówić co najwyżej, o opóźnieniu w doręczeniu, chyba że przewoźnik uznał przesyłkę za zaginioną.
@PHSKIN zapodaj numer przesyłki lub wklej jej historię
Numer przesyłki: 27571414455. Po odbiorze przez kuriera paczka wisi cały czas, że jest w drodze.
na razie nie jest to zaginięcie
@la_nika Lubisz takie trudne sprawy 🥀🤗