Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakoś miesiąc temu ktoś zakupił ode mnie książki, które sprzedawałam. W statusie płatności widniał komunikat, że kupujący zapłacił za przedmiot. Niedawno przegladając historię transakcji na moim koncie zauważyłam, że pieniądze do mnie nie doszły. Poprosiłam kupującego o potwierdzenie przelewu i mi je wysłał.
Około tydzień temu miałam dokładnie taką samą sytuację - kupujący kupił książkę, pieniądze do mnie nie doszły i poprosiłam o potwierdzenie przelewu, które otrzymałam.
Co moge z tym zrobic? Od razu zgłaszać to do allegro? Czy ktos mial podobny przypadek?
@magdakurek_ Jak ich nie masz to zapytaj Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15