Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie dotarł do mnie przelew Payu. Teoretycznie minął pełny dzień roboczy i wszystkie późniejsze wypłaty dotarły już na moje konto natomiast jedna "gdzieś zaginęła". Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
@zoomniam rozumiem, że chodzi o wypłatę z salda PayU. Widzę, że dziś zgłoszone zostało 6 wypłat, dokładny czas zaksięgowania się zależy od pracy banku. Sugeruję poczekać jeszcze do jutra. Jeśli chodzi o wczorajsze zlecenia, to powinny być już widoczne na Twoim koncie. Jeśli ich nie ma napisz proszę którego zlecenia to dotyczy (możesz podać kwotę zlecenia).
207,43zł
363f6a29-eccd-4b7b-8a1c-b3974ffc04de
@zoomniam poczekaj proszę jeszcze do końca dzisiejszego dnia, jeśli jutro nie będzie przelewu na Twoim koncie, napisz ponownie. W systemie wypłata jest zakończona, natomiast dokładny moment zaksięgowania wpłaty zależy od banku.