Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z ustawieniami wypłaty środków, kiedy naciskam przycisk "Przejdź do ustawień wypłat" wyskakuje ze strona nie istnieje. To samo dzieje się w salescenter, kiedy klikam "potwierdź dane swojej firmy i kontynuuj" wraca mi na główną stronę. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach oraz trybie incognito
@dladrewna sprawdź proszę, czy problem występuje też gdy wejdziesz w Sales Center > Ustawienia sprzedaży > Ustawienia wypłat.
Tak samo się dzieje, tak jak by link odnośnika do strony przelewu nie istniał
@dladrewna spróbuj wejść w ten link. Wykonaj też proszę poniższe kroki: wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka), sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu. Jeśli problem nadal występuje, wyślij zrzuty ekranu z całym oknem przeglądarki.
nic nie daje link
@dladrewna Co się pojawia, jak przejdziesz dalej? To te zrzuty potrzebuje 🙂
przechodzi do zakładki Moja sprzedaż i tyle
@dladrewna ale gdzie pojawia Ci się błąd? Pisałeś, że wyświetla się, że strona nie istnieje.
jesli chce to samo zrobic z zakładki konto
@dladrewna Tylko jeszcze dopytam. Wyczyściłeś pliki cookies i próbowałeś na innym urządzeniu lub innej przeglądarce? 🙂
tak, wszelkie możliwe sposoby zmian uradzenia i przegladarki
@dladrewna Okej. Weryfikuję sprawę.
@dladrewna Doprecyzuj jeszcze, co się dzieje w momencie jak klikniesz "Kontynuuj" w Sales Center? Jeśli nadal nie pojawi Ci się prawidłowa strona, skontaktuj się z nami przez formularz. Wyślij ponownie zrzuty ekranu lub nagraj krótki filmik.