anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa link do ustawiania wpłat

dladrewna
#7 Wielbiciel#

Mam problem z ustawieniami wypłaty środków, kiedy naciskam przycisk "Przejdź do ustawień wypłat" wyskakuje ze strona nie istnieje. To samo dzieje się w salescenter, kiedy klikam "potwierdź dane swojej firmy i kontynuuj" wraca mi na główną stronę. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach oraz trybie incognito  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna sprawdź proszę, czy problem występuje też gdy wejdziesz w Sales Center > Ustawienia sprzedaży > Ustawienia wypłat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dladrewna
#7 Wielbiciel#

Tak samo się dzieje, tak jak by link odnośnika do strony przelewu nie istniał

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna spróbuj wejść w ten link. Wykonaj też proszę poniższe kroki: wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka), sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu. Jeśli problem nadal występuje, wyślij zrzuty ekranu z całym oknem przeglądarki. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dladrewna
#7 Wielbiciel#

474112311_1260064861922304_4559687639293501823_n.png

nic nie daje link

474215059_1257404238650619_6870330321100700463_n.png

  

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna Co się pojawia, jak przejdziesz dalej? To te zrzuty potrzebuje 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dladrewna
#7 Wielbiciel#

przechodzi do zakładki Moja sprzedaż  i tyle

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna ale gdzie pojawia Ci się błąd? Pisałeś, że wyświetla się, że strona nie istnieje. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dladrewna
#7 Wielbiciel#

471485545_9792585107436117_2770706779453984283_n.png

473620878_3452749418366941_7224120723345757653_n.png

  jesli chce to samo zrobic z zakładki konto

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna Tylko jeszcze dopytam. Wyczyściłeś pliki cookies i próbowałeś na innym urządzeniu lub innej przeglądarce? 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dladrewna
#7 Wielbiciel#

tak, wszelkie możliwe sposoby zmian uradzenia i przegladarki

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna Okej. Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dladrewna Doprecyzuj jeszcze, co się dzieje w momencie jak klikniesz "Kontynuuj" w Sales Center? Jeśli nadal nie pojawi Ci się prawidłowa strona, skontaktuj się z nami przez formularz. Wyślij ponownie zrzuty ekranu lub nagraj krótki filmik. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów