Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą numizmatów. Po sprzedaniu numizmatu za 70 zł nie mogę uruchomić wypłaty w/w kwoty na mój rachunek bankowy. Nie jest aktywne konto do wypłaty. Na stronie "Środki i historia operacji" klikam okno "Aktywuj konto do wypłaty" i wyświetla się strona "Ups, coś poszło nie tak. Mam zainstalowane 4 przeglądarki bez rozszerzeń /ciasteczek/ próbowałem Allegro otwierać każdą z nich. Dzisia tj.02.07.2023 r kończy się kolejna aukcja w systemie Licytacja i problem z wypłatą się powtórzy. Zgłosiłem sprawę do Pomoc Allegro 10 dni temu i nic konkretnego się nie dzieje.Poinformowano mnie że problem jest rozpatrywane przez dział techniczny.
z poważaniem
Krzysztof @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@krzysztofbor nasz zespół wyspecjalizowany pracuje nad rozwiązaniem opisanego problemu. Zaczekaj proszę na odpowiedź mailową w sprawie numer 34207334.
Istotne dla mojego problemu z aktywowaniem konta do wypłat. Wchodzę na strone i klikam KONTO a następnie MOJE KONTO. Otwiera się strona INFORMACJE O FIRMIE i DANE FIRMY
uwaga ! nigdy w ciągu 19 lat na ALLEGRO nie rejestrowałem ani nie logowałem się jako FIRMA
Kilka dni temu otworzyłem nowe konto PRYWATNE i nie miałem żadnych problemów z aktywizacją wypłat
DANE FIRMY wymaga podania GŁÓWNY NR PODATKOWY, RODZAJ FIRMY, PEŁNA NAZWA FIRMY, KRS Dla mnie to paranoja.
PRZECIEŻ MODERATOR MA ODPOWIEDNIE INSTRUMENTY ABY ZMIENIĆ konto FIRMA na konto PRYWATNE, albo spowodować AKTYWIZACJE WYPŁAT. Do wypłaty za sprzedane przedmioty jest 179 zł
@krzysztofbor konto, z którego tutaj piszesz, jest zarejestrowane u nas jako firmowe, a nie prywatne, dlatego też do weryfikacji wypłat są potrzebne wskazane w formularzu informacje.
W moim ostatnim tekście wyraźnie napisałem że nie moę uzupełnić danych konta FIRMA ponieważ nie jestem FIRMA tylko użytkownik PRYWATNY. Nie mam żadnych danych do wpisania w formularzu. Właśnie piszę z tego konta z którym mam problemy z aktywizacją wypłat.
Czy to tak trudno zrozumieć ?
Krzysztof
@Kwidzyniak ja natomiast napisałam Ci jaki status ma Twoje konto w naszym systemie. Napisz proszę zgłoszenie do nas przez ten formularz, a nasi pracownicy postarają się pomóc Ci rozwiązać ten problem.