
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę dodać zdjęć do oferty. Ta sytuacja trwa od kilku godzin.Kiedy próbuję dodać zdjęcie pojawia się komunikat podświetlony na zielono: ,,oferta została zaktualizowana", a następnie na czerwono: "Nie udało się dodać zdjęcia. Wystąpił błąd podczas ładowania obrazka." Czy ktoś wie jaka może być przyczyna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KA-MIX napisz proszę jaki komunikat pojawia się, gdy próbujesz dodać zdjęcie z telefonu? Czy masz aktualną aplikację? Czy reinstalowałeś ją?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pierwsze pokazuje się na zielono oferta została zaktualizowana,a po chwili Nie udało się dodać zdjęcia - Wystapił błąd podczas dodawania obrazka.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KA-MIX a czy masz aktualną aplikację oraz czy próbowałeś ją reinstalować? Jeśli tak, a problem dalej występuje to poproszę o podesłanie zrzutów ekranu, które obrazują problem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak ja mam pracować skoro nie mogę wystawiać zdjęć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Mam dokładnie taką samą sytuacje od 10:00
Cały dzień stracony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja tez tak koło 10.00 już nie mogłam wystawić. A tobie coś na ten temat odpisali?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam na jakieś info które rozwiąże ten problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam identyczną sytuację i te same komunikaty jak pisał mój poprzednik od wczoraj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po przejściu z jednej karty do innej karta formularza allegro ciągle się aktualizuje i kasuje dotychczas napisany tekst

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystawiam w allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy są jakieś informacje jeśli chodzi o czas jaki dział techniczny potrzebuje na rozwiązanie problemu z dodawaniem zdjęć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktualizacja 30 listopada 2022 r. godz. 13:22
Problem nie powinien już występować.
Dostaliśmy potwierdzenie, że na niektórych kontach mogą występować tego typu problemy z wystawianiem, dlatego przepraszam Was za tę sytuację i proszę o cierpliwość. Nasz zespół techniczny pracuje już nad naprawą tej sytuacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam ten sam problem co inni użytkownicy serwisu, od aktualizacji telefonu nie można dodać zdjęć.
Próbowałem nawet zmniejszać format, ale to nic nie daje nie wiem czemu, ale mam wrażenie że serwis jest coraz bardziej kłopotliwy...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo prosimy o informację jak problem zostanie rozwiązany, bo to ciągłe sprawdzanie jest bardzo męczące, zwłaszcza gdy za każdym razem zdjęcia się nie dodają...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drugi dzień z rzędu nie można pracować
Setki prób dodawania zdjęć spełzają na niczym.
Strasznie irytujące

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co to znaczy: na niektórych kontach?
Jesteśmy zmuszeni by płacić abonament z którego narzędzi nie korzystamy, a tu podstawowe narzędzia do wystawiania ofert nie działają... Brak słów....