Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem przedmiot na sprzedaż. Kupujący kupił.
Płatność za przedmiot widnieje jako "rozpoczęta".
Przechodzę do manager.paczkomaty.pl
Tam uzupełniam dane do nadania paczki, ale podczas kliknięcia Przygotuj, wyskakuje informacja :
"Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro".
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to forma w jakiej wystawiłem przedmiot na sprzedaż. Jako wysyłkę wybrałem "Allegro Paczkomaty InPost". Być może jest to powód problemu ? Obecnie w menager inpost jest opcja "Allegro Paczkomat 24/7 InPost"
...a może po prostu przed zaksięgowaniem wpłaty jakiej dokonał kupujący, nie można nadać paczki ?
@osik_2004 aby móc nadać paczkę - płatność od klienta musi mieć status "Zakończona". Rozpoczęta oznacza, że kupujący rozpoczął proces płatności, ale nie ma jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Możliwe, że wpłata nie została zrealizowana przez kupującego albo jest w trakcie przesyłania pomiędzy bankami.