Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam serdecznie, Nie wiem co robię nie tak. Klient zamówił przesyłkę "Odbiór w Punkcie UPS", klikam więc "NADAJ PRZESYŁKĘ", wypełniam po kolei rybryczki, zatwierdzam. W kolejnym oknie klikam "zamawiam" i pokazuje mi się komunikat :Błąd przetwarzania Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane uwierzytelnienia.
Co to znaczy, i co mogę z tym zrobić? sprawdzałem i wszystko wg. mnie mam wypisane dobrze.
Pozdrawiam.
@tkfast, czy możesz załączyć zrzut ekranu, na którym widać zarówno uzupełnione rubryki, jak i komunikat?
@tkfast, dziękuję. Weryfikuję to. 🙂
@tkfast, podasz jeszcze numer zamówienia? 🙂 Czy jest to: 430ed0f1-c994-11ec-85e5-dfa3842cf2cd?
430ed0f1-c994-11ec-85e5-dfa3842cf2cd, tak to ten 😄
@tkfast, dzięki! Czy przesyłki nadajesz na umowie własnej? 🙂
nie, tylko przez allegro, i tylko dla tego wrzuciłem tą opcję do konta, bo jest bez umowy. Drugi raz ktoś w ogóle zamówił taką przesyłkę w historii.
@tkfast, na załączonym zrzucie ekranu z "Wybierz termin..." widnieje "UPS tkfast" co oznacza, że przesyłki nadajesz na swojej umowie o takiej nazwie. Umowę możesz zmienić poprzez wybranie "Przewoźnik - Zmień". 🙂
Sprawdź, proszę, czy dane do swojej umowy UPS (podane w ustawieniach WzA) są poprawne. Być może w międzyczasie zmieniłeś hasło i nie zaktualizowałeś go w Wysyłam z Allegro?
Gdzie jest ta opcja zmiany przewoźnika, bo jeśli to ta na poprzedniej karcie, to nie mam w niej żadnego wyboru? Nie mogę też znaleźć tych ustawień WZA, gdzie to?