anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę ustawić opcji "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy"

BASTA-Golaczewy
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

edytując cennik dostaw nie mogę ustawić opcji "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy". Zaznaczam opcję i pojawiają się dwa nieaktywne (nie edytowalne) okna "opłata z góry" i "opłata przy odbiorze" ale są one wygaszone i nie aktywne. Po zatwierdzeniu cennika odbiór w punkcie się nie wyświetla. 

Dodam że mam zapisane dwa punkty odbioru osobistego?

Będę wdzięczny za pomoc!

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BASTA-Golaczewy Podaj proszę link do oferty, gdzie chcesz dodać te metody dostawy. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BASTA-Golaczewy
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BASTA-Golaczewy zgłosiłam ten problem do Działu technicznego, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BASTA-Golaczewy
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję! Pozdrawiam 😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BASTA-Golaczewy wracam z odpowiedzią. Te pola są nieaktywne celowo, ponieważ dotyczą wysyłek, a tutaj nie mamy wysyłki. 
Sprawdziłam to i po zaznaczeniu Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy i "opłata z góry" oraz "opłata przy odbiorze", po przejściu do podsumowania te metody są widoczne. 
Sprawdź to proszę ponownie, jeśli nie będą, poproszę o zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych kroków, na których widoczny będzie adres strony oraz pasek z godziną i datą. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów