Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam niestety nie mam opcji kontaktu telefonicznego ze wsparciem allegro. Pokazuje mi sie tylko informacja na temat wiadomosci e-mail.
Kontakt telefoniczny jest możliwy jedynie przez formularz kontaktowy w którym możesz zamówić rozmowę.
wlasnie tak robie i wyswietla mi sie tylko kontakt mailowy
W sprawie blokady / zawieszenia konta dostępny jest tylko kontakt mailowy.
dziekuje za informacje, istnieje mozliwosc ze pracownicy allegro maja juz gdzies moja sprawe? i dlatego nie odpisuja?
Czasem na odpowiedź trzeba poczekać dzień/dwa/trzy lub dłużej.
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Jak już wielokrotnie informowaliśmy, decyzję o zawieszeniu konta podjęliśmy na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro w związku z koniecznością dodatkowej weryfikacji. Niestety przesłane wyjaśnienia okazały się niewystarczające i weryfikacja nie zakończyła się pomyślnie. Dlatego ze względu na ryzyko dla bezpieczeństwa transakcji zdecydowaliśmy się utrzymać nałożone na konto ograniczenia na czas nieokreślony.
Teraz prosimy o potwierdzenie czy chce Pan złożyć reklamację? Jeśli tak, proszę o informację, co chce Pan reklamować i jakie ma Pan roszczenia?
Co mogę zrobić w tym przypadku? zdjęcie dowodu jak i selfie przesłane, reakcja działu bezpieczeństwa ta sama, rozkładam ręce.
@oldzi03 widzę, że skontaktowałeś się z nami kilka razy w sprawie blokady konta - na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Dlatego proszę zaczekaj na odpowiedź od działu bezpieczeństwa i nie powielaj zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to rozwiązania Twojego zgłoszenia.
@oldzi03 Bo w zasadzie nie ma takiej opcji, możesz wybrać temat i zamówić rozmowę : https://allegro.pl/pomoc/kontakt