Nie mogę wygenerować etykiety inpost.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem z wygenerowaniem etykiety zakupionego produktu na allegro lokalnie. Po wybraniu wielkości przesyłki i kliknięciu na przycisk wygenerowania etykiety pojawia mi się kręcące kółko a później ponownie przycisk do wygenerowania. Jak temu zaradzić? Próbowałem na dwóch różnych przeglądarkach i aplikacji mobilnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zosia_58 Spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną w swojej przeglądarce.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej nic, ten pomysł nie pomógł.
Kupujący nie ma kodu kraju w numerze telefonu, może to przez brak +48, w moim numerze jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zosia_58 Nie, to nie powinno stanowić problemu. Prześlij mi proszę zrzut swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz napisz na jakich przeglądarkach próbowałaś wygenerować tę etykietę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Testowane na Firefox, edge, chrome i apki na system android. Po kliknięciu na żółty przycisk generowania następuje "tworzenie etykiety" i powrót do żółtego przycisku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zosia_58 Jako nadawca wpisałaś niepoprawny kod pocztowy. Dla Twojego adresu poprawny kod to 46-020, a nie 45-297. Spróbuj go proszę zmienić i daj znać, czy to pomogło 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało się, dzięki!