anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie konta art. 2.12. Regulaminu Allegro - podobno potrzebna dodatkowa weryfikacja ?

ami_market
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję Allegro za zablokowanie mojego konta w szczycie sprzedaży przedświątecznej - wysłałem w odpowiedzi kilkanaście dokumentów (zdjęcia dow. os., faktury zakupowe towarów, zrzuty ekranu z inPost dokumentujące dostarczenie przesyłek oraz potwierdzające konto w hurtowni ). Na pewno po odblokowaniu (za kilka dni?) Kupujący otrzymają zamówienia jeszcze przed Wigilią?

A może nie będzie już zamówień? Nie wiadomo.

Jedno jest pewne... Na pewno godzi to w wizerunek i dobro mojej firmy.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

LEW433
#21 Demiurg#

Nie widzę powodu żeby im dziękować.👎

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Szok i niedowierzanie. Na Allegro takie rzeczy? Niemożliwe.

Wszak moderatorki zapewniają, że bezpodstawne blokady nie mają tu miejsca 😆

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ami_market przykro mi, jednak kwestie blokady konta można wyjaśniać jedynie z Działem bezpieczeństwa, a widzę, że prowadzisz już korespondencję, więc odpisz proszę na wiadomość w sprawie nr 29467286. 
Nie twórz proszę nowych zgłoszeń, tylko kontynuuj rozmowę w sprawie o podanym wyżej numerze. 

 
   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

Na razie mam taką odpowiedź :

Dzień dobry,

Dobrze rozumiem, że Pana doświadczenie w handlu wynosi 15 dni? 

(naprawdę ręce opadają...)

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Powszechnie wiadomo, że 15-dniowe doświadczenie w handlu jest niezgodne z regulaminem oraz istotną kwestią podczas sprzedaży na tym portalu.

Prawda @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ?

 

😆

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

moje doświadczenie w handlu wynosi ok 30 lat, tylko nie wiem gdzie mam dołączyć cv i świadectwa pracy ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ami_market Była jakaś dyskusja? Niezrealizowane zamówienie albo zrealizowane z opóźnieniem? Jakiekolwiek inne spory z kupującymi?

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

brak sporów i dyskusji. 10 zwrotów pieniędzy z powodu braku towaru, 2 anulowane przez Kupujących (wszystkie zwroty pieniędzy w tym samym dniu), 186 zamówień - wszystkie wysyłki przez API (nr przewozowe w systemie), doręczenia możliwe do sprawdzenia w inPost i DPD + wysłane zrzuty ekranu ze strony Spedytora

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Nowe konto oraz wystawianie na sprzedaż towaru którego się nie posiada - myślę, że to jest przyczyna całego zamieszania.

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

to się nazywa dropshipping i jest całkowicie normalne i legalne

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#


Wskazuję tylko na to, że nie realizujesz transakcji które są prawnie wiążące.
Drop dropem ale zamówienia realizować trzeba a klientów nie obchodzi, że nie masz towaru na stanie. Klikają KUP TERAZ i oczekują, że towar będzie a jego dostępność to Twoja odpowiedzialność.
Zresztą masz 15 dni doświadczenia w handlu to wiesz jak jest 😁 (śmieszkuję oczywiście).
Żeby nie było to ja Ciebie ani nie atakuję ani nie krytykuję - mówię tylko co mi się wydaje, że jest przyczyną tej sytuacji 🙂

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

mi się wydaje, że przyczyną sytuacji są algorytmy (nie chcę się doszukiwać innych przyczyn, np. z pobudek nieetycznych), ale... procedowanie w kwestii rozwiązania tej sytuacji (wywołanej przez algorytmy) - to już inna historia

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ami_market  zapytam tylko ile miałeś transakcji sprzedaży ?

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

no przecież mówię, że 186 zamówień

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ami_market  więc powiem tak

My w bieżącym sezonie mielismy +/- 8--9 tys zamówień . Z tego w JEDNYM przypadku klient kupił ostatnią sztukę ( zabawkę) która była pęknięta - po kontakcie klient zrozumial sytuacje i zdecydował że chce zwrot wpłaty i mielismy tez niedawno JEDEN przypadek że w opakowaniu zbiorczym producent zamienił produkty i nie mieliśmy produktu który klient zakupił- w tym przypadku po kontakcie kupujacy zdecydował sie na inny podobny produkt.

W pozostalych przypadkach wszyscy klienci otrzymali produkty które kupili.

Jak dla mnie 10 x niewywiązanie sie z zawartej umowy ( zwrot kasy kupującemu bez przyczyny) na 186 zamówień to znacznie poniżej standartów których oczekuje allegro. Osobiście myśle że własnie to było przyczyną blokady. Byc moze dosżły jakieś skargi odkupujących którzy nie otrzymali zamówień.

Jełśi działasz w dropie sugeruje znaleźć solidniejszego partnera gdzie nie będzie tyle braków w magazynach, lub lepiej pilnowac stanów magazynowych i ilości na aukcjach. Moim zdaniem to jest pole które spowodowało blokade - duża procentowo ilość niezrealizowanych zamówień.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@_Likos_ nadal jest to wynik znacznie powyżej OSA które jest wyznacznikiem i wzorem standardów. 😉

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:96810784  nie wiemy jaki wynik niezreealizowanych zamówień ma OSA . Skądinąd wiem ze swoich żródeł że w przypadku niektórych zamówionych produktów Allegro nie odebrało zakontraktowanego towaru . Wiec jak sie domyślam w OSA albo jakieś przemeblowanie albo sprzedaż także mniejsza od zakładanej. No ale to problem już dośc dużej grupy handlujących , zdaje sie kryzys idzie.

oznacz moderatorów

ami_market
#7 Wielbiciel#

przed świętami niektóre towary szybko schodzą, aktualizacje stanów magazynowych są raz/dwa razy na dobę - nie upilnujesz wszystkiego, zresztą brak towaru i zwroty dotyczyły tylko 3 towarów, podkreślam natychmiastowy zwrot pieniędzy i przeprosiny do Kupujących też były !

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ami_market  może wyjsciem byłoby zamiana dropu na zwykle magazynowanie. Oczywiście większe koszty i ryzyko lecz w czasach kryzysu i coraz wiekszej konkurencji cena i obsługa klienta mogą mieć decydujące znaczenie o przetrwaniu firmy

oznacz moderatorów