Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo dziękuję Allegro za zablokowanie mojego konta w szczycie sprzedaży przedświątecznej - wysłałem w odpowiedzi kilkanaście dokumentów (zdjęcia dow. os., faktury zakupowe towarów, zrzuty ekranu z inPost dokumentujące dostarczenie przesyłek oraz potwierdzające konto w hurtowni ). Na pewno po odblokowaniu (za kilka dni?) Kupujący otrzymają zamówienia jeszcze przed Wigilią?
A może nie będzie już zamówień? Nie wiadomo.
Jedno jest pewne... Na pewno godzi to w wizerunek i dobro mojej firmy.
Nie ma sensu czepiać się zwrotów pieniędzy z powodu tego, że zabrakło towaru - nikt ze strony służby bezpieczenstwa takiego zarzutu nie podniósł. Ani żadnego innego. Konto nadal zablokowane. Z wymiany korespondencji wynika, że albo nie rozumieja jak działa dropshipping, albo udają że nie rozumieją, bo chcą blokowac takich Sprzedawców - jeśli tak, to spodziewajcie się za chwilę skali MASOWEj !
właśnie weszło:
| 15 grudnia 2022 |