anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wypłaćić środków

Client:94395150
#7 Wielbiciel#

Dwa tygodnie temu sprzedałem produkt za 100zl i do tej pory nie mogę wypłacić środków. Zrobiłem weryfikację PayU i dalej nie mogę. PROSZĘ POMOCYYYYYY.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94395150 Proszę, napisz, kiedy dokładnie wykonałeś przelew weryfikacyjny? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:94395150
#7 Wielbiciel#

Przelew wykonałem ok 12 dni temu

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94395150 Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:94395150
#7 Wielbiciel#

Super. Czekam na pomoc

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94395150 Nasz doradca poprosił Cię o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu w zgłoszeniu mailowym numer 45581877. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów