Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem, nie mogę wypłacić środków po sprzedaży mimo wysłania przelewu w wysokości 1,01zł do Allegro, o co chodzi?
Przelew nie gwarantuje wypłaty, najważniejsze jest żeby dane konta Allegro i konta bankowego były takie same. Sa także 2operatorzy płatności PayU i Przelewy 24, zrobiłeś aktywację obu?
Środki mam na PayU, czyli jak zmienię dane w Allegro na takie jak w koncie bankowym to będzie możliwość wypłaty?
Żeby aktywowało się konto do wyplat dane konta Allegro i konta bankowego muszą być takie same. Zmień na prawidłowe i wyślij nowy przelew.
@xardas1223 Dzisiaj po godzinie 19:00 wypłaty powinny być aktywne na Twoim koncie. Jeśli tak się nie stanie, daj znać.
W porządku, będę informować
19:15 i wypłaty nie są aktywne
@xardas1223 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Okej czekam na odpowiedź
@xardas1223 Dostałam informację, że przelew weryfikacyjny został wykonany z rachunku, którego właścicielką jest inna osoba niż ta, na którą założono konto Allegro. Dane w obu miejscach muszą być identyczne.
Czy to wspólny rachunek i masz możliwość przesłania umowy, na której widoczne będą również Twoje dane?
Aktualnie nie mam możliwości zrobienia przelewu z konta bankowego osoby na której dane założone jest konto, czy nie ma jakiegoś innego sposobu weryfikacji?
@xardas1223 Niestety nie. Trzeba wykonać przelew weryfikacyjny z rachunku właściciela lub właścicielki konta Allegro.
Zrobiłem przelew weryfikacyjny z rachunku właściciela konta i Allegro dalej czeka na 1,01 zł. O co tu w ogóle chodzi? Ile jeszcze razy mam robić ten przelew? Miesiąc już prawie czekam na pieniądze zróbcie coś z tym ile można na pieniądze czekać
Tak samo gdy próbuję zrobić przelew do PayU to wyrzuca mnie na jakąś stronę z formularzem do wzoru przelewu, Allegro się nie odzywa a miało po 5 dniach, róbcie coś z tym oddajcie mi moje pieniądze
@xardas1223 prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, skonsultuję tę sprawę z operatorem płatności.
Potwierdzenie wysłane czekam na szybkie rozwiązanie sprawy
@xardas1223 dziękuję za przesłanie potwierdzenia przelewu, jednak konieczny jest ponowny przelew, ponieważ środki są na saldzie operatora PayU, a przelew został wykonany dla operatora Przelewy24. Ta strona z formularzem o której piszesz jest prawidłowa, skopiuj proszę dane, które są na niej podane i wykonaj przelew do operatora.
Przelew do PayU wysłany, rozumiem że pozostaje mi czekać na aktywację wypłat?
@xardas1223 tak, może to zająć do trzech dni roboczych.
Okej, a czy po 3 dniach nie będę musiał czekać dodatkową dobę na wypłatę?