Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potwierdziłem numer konta. Mam dostępne środki Payu a nie mogę ich wypłacić.
@lllukas18 na Twoim koncie została nałożona blokada i w pierwszej kolejności konieczne będzie jej wyjaśnienie, więc napisz do nas za pomocą tego formularza.
Odpowiada mi jakiś bot ale nic z tego nie rozumiem
@lllukas18 widzę, że zgłoszenie zostało wysłane i nikt jeszcze na nie nie odpowiedział, więc poczekaj proszę. Odpowiedź otrzymasz e-mailowo. Kwestie blokady może wyjaśnić tylko Dział bezpieczeństwa.
Dostałem odpowiedź która niestety w niczym mi nie pomogla. Przedmiot dotarł już do kupującego 7 lutego.
@lllukas18 zgodnie z wczorajszą wiadomością z korespondencji wieczorem, Twoje konto jest już odblokowane i w pełni aktywne.