anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wypłacić środków po sprzedaniu przedmiotu

lllukas18
#7 Wielbiciel#

Potwierdziłem numer konta. Mam dostępne środki Payu a nie mogę ich wypłacić. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lllukas18 na Twoim koncie została nałożona blokada i w pierwszej kolejności konieczne będzie jej wyjaśnienie, więc napisz do nas za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lllukas18
#7 Wielbiciel#

Odpowiada mi jakiś bot ale nic z tego nie rozumiem

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lllukas18 widzę, że zgłoszenie zostało wysłane i nikt jeszcze na nie nie odpowiedział, więc poczekaj proszę. Odpowiedź otrzymasz e-mailowo. Kwestie blokady może wyjaśnić tylko Dział bezpieczeństwa.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lllukas18
#7 Wielbiciel#

Dostałem odpowiedź która niestety w niczym mi nie pomogla. Przedmiot dotarł już do kupującego 7 lutego. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lllukas18 zgodnie z wczorajszą wiadomością z korespondencji wieczorem, Twoje konto jest już odblokowane i w pełni aktywne. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów