anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wysłać towaru bo jest niedostępny, co zrobić?

MrowkaLosice
#7 Wielbiciel#

Klient kupil u mnie kilka produktów, które w międzyczasie sprzedały się na sklepie .

Czy zwrócić również koszty dostawy. Wybrał sposób dostawy.

Czy allegro pokryje koszty ALLEGRO DPD?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@MrowkaLosice Tak, zwróć wszystkie koszty, zanim klient otworzy Dyskusję i narobi Ci kłopotów.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MrowkaLosice Nawaliłeś to zwracaj szybko wszystko co wpłacił i dzwoń z gorącymi przeprosinami , może uda Ci się unknąć negatywa i dyskusji  .

oznacz moderatorów