Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂 W naszym koncie mamy utworzonych dwóch użytkowników. Na jednym z nich wszystko działa super, ale z drugiego nie możemy wysłać automatycznie faktury do klienta. W przypadku obu użytkowników mamy podpięte te same adresy mailowe, faktury wysyłane są z tego samego źródła, a mimo to wiadomości nie docierają. Pojawia się komunikat "Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ została wysłana z adresu, który nie znajduje się w zakładce moje adresy e-mail". W jaki sposób możemy to naprawić?
@SwiezoPalonaPL tu dodaj w zakładce Moje adresy e-mail.
Właśnie wszystkie adresy mamy dodane, a wiadomości nadal nie docierają.
@SwiezoPalonaPL czy adresy są dodane na obu kontach w zakładce Moje adresy e-mail?
Jeśli tak, to poproszę o przesłanie zrzutów ekranu, na których będzie to widoczne na adres spolecznosc@allegro.pl.
@SwiezoPalonaPL Skonsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę z odpowiedzią, jak tylko się czegoś dowiem. 🙂