anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wysłać wiadomości z fakturą do kupującego

SwiezoPalonaPL
#2 Obserwator#

Dzień dobry 🙂 W naszym koncie mamy utworzonych dwóch użytkowników. Na jednym z nich wszystko działa super, ale z drugiego nie możemy wysłać automatycznie faktury do klienta. W przypadku obu użytkowników mamy podpięte te same adresy mailowe, faktury wysyłane są z tego samego źródła, a mimo to wiadomości nie docierają. Pojawia się komunikat "Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ została wysłana z adresu, który nie znajduje się w zakładce moje adresy e-mail". W jaki sposób możemy to naprawić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@SwiezoPalonaPL tu dodaj w zakładce Moje adresy e-mail

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SwiezoPalonaPL
#2 Obserwator#

Właśnie wszystkie adresy mamy dodane, a wiadomości nadal nie docierają.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SwiezoPalonaPL czy adresy są dodane na obu kontach w zakładce  Moje adresy e-mail?
Jeśli tak, to poproszę o przesłanie zrzutów ekranu, na których będzie to widoczne na adres spolecznosc@allegro.pl.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SwiezoPalonaPL Skonsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę z odpowiedzią, jak tylko się czegoś dowiem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów