Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego każdą ofertę którą próbuję wystawić dostaje informacje zwrotna:
Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy.
Próbowałem wystawić dwa różne przedmioty i to samo, tutaj jeden z nich:
nr: 14292131834
Na emailu dostaje powiadomienie, że normalnie zostały wystawione, więc czemu ich nie ma? Minęło już 30min.
@JaweStudio Wskazana oferta jest prawidłowo widoczna. Podejrzewam, że możesz mieć problem z przeglądarką. Wyczyść proszę pamięć podręczną i spróbuj w innej przeglądarce.
Faktycznie, teraz jest widoczna. Dziwne, że trwało to tak długo, zawsze dodawały się po kilku minutach. A tutaj minęła prawie godzina. W każdym razie problem rozwiązany. Jeżeli już piszesz, chciałbym się dowiedzieć, kiedy naprawicie błąd, że za każdym razem przy dodawaniu nowego przedmiotu muszę uzupełniać "wysyłka z" i dodawać na nowo moje województwo? Czemu nie jest zapisane domyślnie? Zgłaszałem to kilka miesięcy temu, ktoś inny z administracji obiecał, że się tym zajmą i to naprawią, ale widzę, że sprawa została niestety zamieciona pod dywan...
Chciałbym się dowiedzieć, kiedy naprawicie błąd, że za każdym razem przy dodawaniu nowego przedmiotu muszę uzupełniać "wysyłka z" i dodawać na nowo moje województwo? Czemu nie jest zapisane domyślnie? Zgłaszałem to kilka miesięcy temu, ktoś inny z administracji obiecał, że się tym zajmą i to naprawią, ale widzę, że sprawa została niestety zamieciona pod dywan...