anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge wyplacic pieniedzy

Client:109394464
#7 Wielbiciel#

Nie moge wyplacic pieniedzy. Wyskakuje skontaktuj sie z nami. Pisze wiadomosc ale cisza od tygodnia. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:109394464 Cześć. 🙂 Żeby wypłacić środki, w pierwszej kolejności musisz aktywować wypłaty. Tutaj znajdziesz instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-.... Co więcej, na tym koncie nie masz żadnych środków do wypłaty. Czy chodzi o jakieś inne konto? 

oznacz moderatorów

NoszoneTYLKOraz
#7 Wielbiciel#

Witaj! Może zdołasz mi pomóc? Zrobiłam wszystko co jest napisane na stronie, którą zaproponowałaś, ale wciąż moje wypłaty są nieaktywne i trwa weryfikacja moich danych. Myślę, że już strasznie długo czekam, ponad tydzień.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@NoszoneTYLKOraz Widzę, że dokumenty do weryfikacji przesłałaś w czwartek późnym wieczorem. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NoszoneTYLKOraz
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. czekam cierpliwie.

oznacz moderatorów