Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce dzisiaj zamówić podjazd kuriera DPD z poziomu Allegro, i nie moge znaleść tej zakładki . zawsze była w obsłudze zamówień. Z góry dzięki za podpowiedz i pozdrawiam
Ale ja pytam o sytuację kiedy mam już nadane etykiety. Chciałabym tylko sam podjazd kuriera, a jeśli kilkam nadaj wiele to przenosi mnie do zakładki z nadawaniem etykiet
@Figazabawki, spróbuj zamówić podjazd danego przewoźnika dla jednej przesyłki, a w pozostałych wybierz opcję "Bez podjazdu kuriera". Przewoźnik powinien zabrać wszystkie paczki. Oczywiście mówimy o przypadku, kiedy wszystkie wskazane zamówienia dotyczą jednego przewoźnika.
Od piątku mam problem ze zleceniem podjazdu UPS po paczki Allegro ONE: "Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki:Nie udało się złożyć zlecenia odbioru" klikam wszystko tak jak do tej pory, przez opcję nadaj wiele dpd jest w stanie się zamówić a przy ups wyskakuje błąd. Proszę o pomoc
mam taki sam problem jeśli przy generowaniu etykiety od razu nie zaznaczy sie daty podjazdu kuriera (czyli wybierze sie bez podjazdu kuriera) to nie można tego wykonać później mimo że na allegro pojawia sie komunikat: "Wybierając tę opcję, odbiór przesyłki przez kuriera możesz zlecić później lub nadać ją w oddziale/punkcie." Trzeba jeszcze raz generować etykiety czyli zapłacić podwójnie i wybrać datę podjazdu. Co do podpowiedzi " mr_oma" próbuj zamówić podjazd danego przewoźnika dla jednej przesyłki, a w pozostałych wybierz opcję "Bez podjazdu kuriera" nie próbójcie tak robić dla kuriera DPD, ten sposób nie zadziała. Kurier musi widzieć każdą przesyłkę i nie weźmie dodatkowej- próbowałem to zrobić kilkukrotnie.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o pomoc. Zamawiając odbiór przesyłki przez UPS po wygenerowaniu etykiety pojawił się taki komunikat:
W jaki sposób mamy zamówić kuriera po odbiór paczki? Dodam, że robiliśmy dwa podejścia z tą przesyłką i za każdym razem szło jedynie wygenerować etykietę, lecz nie udało się zamówić kuriera na konkretny przedział czasowy. Prosimy o pomoc 🙂
Udało się rozwiązać problem samemu - odświeżając po 10 min stronę. Dopiero wtedy pojawiła się możliwość wyboru dni i godzin zamówienia kuriera.