Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot został wykonany do mnie na podany adres w formularzu. Jako, że dopiero zaczynam sprzedaż to robię to z domu i nie zawsze jestem na miejscu kiedy przychodzi do mnie przesyłka. Nie dostałem żadnego powiadomienia, że kupujący wysłał do mnie zwrot, a teraz prosi mnie o rozwiązanie tej sprawy, bo produkt został z powrotem odesłany do niego. Co zrobić w takiej sytuacji?
@wygiftowany zobacz czy zgłoszenie tu figuruje https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty
Tak, zgłoszenie jest tutaj widoczne
@wygiftowany cóż , pozostaje Ci tylko jedno , wysłać kuriera po paczkę lub poprosić klienta o ponowne nadanie , pokrywasz wszystki koszty jakie w związku z tym poniesie .
czy on może zrobić to po raz kolejny poprzez formularz Allegro ?
@wygiftowany nie , tylko na własną rękę
Oki, już został rozwiązany ten problem z kupującym.
I dostałem jeszcze ograniczenia na konto w związku z dyskusją. A sytuacja została wyjaśniona tylko dyskusja nie została zamknięta. Czy mogę coś z tym zrobić ?
@wygiftowany rozwiążesz problem z kupującym to go poprosisz o zakończenie dyskusji , po zakończeniu dyskusji piszesz do DBT o zdjęcie ograniczenia
@mdrogeria jak czytam takie posty że allegro za taką **piiip**ołę blokuje sprzedaż bez żadnych dowodów i rozprawy w sądzie to aż człowiekowi nie chce się rozwijać sprzedaży na allegro 😞
Super, pięknie dziękuję za pomoc
@wygiftowany Musisz uważać śledzić takie sprawy, każda taka dyskusja itd zabukuje Ci sprzedaż na zawsze, pisz do kupującego i poproś o zamknięcie dyskusji.
Jasne, będę bardziej zwracać uwagę na te dyskusje. Dziękuję