Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nic nie widzimy @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@70454743 Zgodnie z wrzuconym screenem masz "nieaktywne" wypłaty które musisz aktywować.
Tutaj znajdziesz informacje https://help.allegro.com/sell/pl/c/konto-do-wyplat
Witam nie pamiętam jakieś parę dni temu. Piszę wpłaty nieaktualne a poniżej pisze w trakcie weryfikacji
Kiwi a czemu ja nie dostałem zwrotu???jakoś nikt mi nie odpisał
@70454743 PayU powinno 3dni Przelewy24 5dni o ile wszystkie dane są zgodne.
no to ja nie dostałem sprzedawcy piszą żebym do allegro pisał ale tu jakiś burdel jest jakies czaty z ludżmi a wole z nimi pogadać
Jak bym nie miał co innego do roboty tylko szukać czatów i pisać tutaj masakra
@Faiter1 Napisałeś w wątku dla sprzedawców, który dotyczy zupełnie innej sprawy. W kwestii zwrotu środków od sprzedawcy najlepiej napisać bezpośrednio do niego. Jeśli nie odciosuje, sugeruję, abyś założył dyskusję.
A to trzeba zrobić przelew do PayU i przelewy 24 czy wystarczy jeden z tych dwóch
@70454743 Ty masz środki na koncie PayU, więc wystarczy, że zweryfikujesz tylko PayU. Natomiast, jeśli sprzedajesz na Allegro.pl, to warto zweryfikować oba konta, bo nie masz wpływu na to, z jakiej metody płatności skorzysta kupujący.
Wszystko już jest dobrze. Konta zostały zweryfikowane.