Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, proszę o pomoc. Klient zamówił u mnie produkt z dostawą przez InPost kurier za pobraniem. Po tym automatycznie wygenerował się numer przesyłki na InPost. W poniedziałek wysłałem przesyłkę zgodnie z tym numerem, klient ją odebrał, ale pieniądze do mnie nie trafiły. Na Allegro ich nie widzę, na InPost również, na kartę też nie wpłynęły. Minęły już 4 dni, a pieniędzy nadal nie ma. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
To aby na pewno była wysyłka za pobraniem a nie zwykła?
Obrazki są dla nas niewidoczne.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dobrze wypełniłeś dane do przelewu.https://help.allegro.com/sell/pl/c/wplaty-od-kupujacego#Rdxba3y84Fq
@Client:110766549 kwota pobrania trafia na rachunek nadawcy w ciągu 5 dni roboczych. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z InPost?
Rozumiem, że przesyłkę nadawałeś przez Manager przesyłek, więc to przewoźnik będzie mógł wyjaśnić co się stało.
Witam, tak, wysłałem przez InPost, ale jeszcze się z nim nie kontaktowałem.
U mnie InPost nie przelewa pieniędzy wcześniej niż po 10 dniach…. A zdsarzylo się raz 14