anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem pieniędzy za zamówienie za pobraniem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:110766549
#7 Wielbiciel#

Cześć, proszę o pomoc. Klient zamówił u mnie produkt z dostawą przez InPost kurier za pobraniem. Po tym automatycznie wygenerował się numer przesyłki na InPost. W poniedziałek wysłałem przesyłkę zgodnie z tym numerem, klient ją odebrał, ale pieniądze do mnie nie trafiły. Na Allegro ich nie widzę, na InPost również, na kartę też nie wpłynęły. Minęły już 4 dni, a pieniędzy nadal nie ma. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
komis-bell
#21 Demiurg#

To aby na pewno była wysyłka za pobraniem a nie zwykła?

oznacz moderatorów
Client:110766549
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240607_010537_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Obrazki są dla nas niewidoczne. 
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110766549 kwota pobrania trafia na rachunek nadawcy w ciągu 5 dni roboczych. Czy kontaktowałeś  się w tej sprawie z InPost? 
Rozumiem, że przesyłkę nadawałeś przez Manager przesyłek, więc to przewoźnik będzie mógł wyjaśnić co się stało. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:110766549
#7 Wielbiciel#

Witam, tak, wysłałem przez InPost, ale jeszcze się z nim nie kontaktowałem.

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

U mnie InPost nie przelewa pieniędzy wcześniej niż po 10 dniach…. A zdsarzylo się raz 14 

oznacz moderatorów