Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem polega na tym, że wymagacie weryfikacji konta wraz z przesłaniem skanu dokumentu. Zrobiłem to w końcu sierpnia. Nie będę bez przerwy weryfikować swoich danych i wysyłać skanu dowodu. Nie mogę się z Wami skontaktować bo nie da się aktywować opcji telefonu. Piszę maile z zapytaniami ale nikt nie odpowiada. Na prosbę o kontakt telefoniczny kierujecie do linku, gdzie kontakt telefoniczny jest nieaktywny. Co mam robić? Pozdrawiam. Przemek.
@ppragert dziękuję za doprecyzowanie. Widzę, że udało CI się zamówić rozmowę telefoniczną z Doradcą na jutro, więc mam nadzieje, że wszystko zostanie wyjaśnione.
Operator płatności jest zobowiązany do weryfikowania poprawności danych, więc może prosić o ponowną weryfikację konta do wypłat, dlatego otrzymałeś wiadomość z prośbą o przesłanie zdjęcia dowodu osobistego w październiku, chociaż aktywowałeś już konto w sierpniu.