anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przyjąłem zwrotu zakupionego na Firmę, spółkę z.o.o w rewanżu otrzymałem negatywny komentarz

MAMY ROZWIĄZANIE!
Luxma
#9 Pomysłodawca#

Witam 

Nie przyjąłem zwrotu zakupionego na Firmę, spółkę z.o.o w rewanżu otrzymałem negatywny komentarz.
Co mogę zrobić aby zemsta kupującego nie obniżała mojej 100% oceny ?? 

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Luxma nie , nie trzeba , ale należy się liczyć z subiektywnym odczuciem klienta i konsekwencjami .

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria subiektywnie uważam, że się mylisz i nie masz racji

@Luxma kilka faktów do napisania kupującemu czy allegro:

- Regulamin oferty był podany przed zakupem 

- Kupującego nie można traktować jak **piiip**y (konsument nie musi znać przepisów, ale firmy wprost przeciwnie)

- Sprzedawca ma obowiązek zakładać, że Kupujący będzie działał zgodnie z przepisami

- Zawarta umowa to rzecz święta

- Taki komentarz można uznać jako czyn nieuczciwej konkurencji

- Taki komentarz można uznać jako działanie z premedytacją szkodzące sprzedawcy

 

Regulamin allegro wymaga by komentarze były zgodne z prawdą, z przepisami i tzw zasadami dobrego współżycia

@Luxma sprawdź co to za firma, jaki ma kapitał zakładowy, kto jest w zarządzie

- jeżeli firma jest większa to możesz spokojnie wysłać pismo do zarządu, wzywające do zaniechania działań i wskazać winnego - poważna spółka odpowiednio potraktuje autora wpisu

Pisz także do allegro - regulamin serwisu zakazuje takich działań i ewentualnie idź do adwokata

 

oznacz moderatorów
Luxma
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje  RED  #20 Guru# doceniam twoje zaangażowanie i pomoc jestem Ci Wdzięczny.

 

oznacz moderatorów
drekenzes
#16 Inspirator#

@Luxma To jest firma, której nie należy się prawo zwrotu. On naruszył Twoja dobra osobiste i podważył Twoją wiarygodność - publicznie zarzucając ci coś, do czego on nie ma prawa. Wyślij mu wezwanie przedsądowe, 3 dni na usunięcie komentarza i oceny lub wezwanie do zapłaty 25 tys. Ciekawe czy nadal będzie mu wesoło. 

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Luxma nie rób tego ,   ,, posłuchaj tego co ma obrośniętego ,, ... chcesz to przełożę Ci to stare powiedzenie na współczesny język .

oznacz moderatorów
drekenzes
#16 Inspirator#

@mdrogeria Dlaczego nie? Odpowiednie wezwanie przedsadowe wraz z artykułami, na które się powołujesz... Skoro spółka zoo myśli że ma prawo zwrotu i będzie tym szantażować innych, to nie zrobią w gacie po otrzymaniu żądania na piśmie popartego przepisami? Za mniejsze **piiip**oły sądy wystawiały rachunek na 10-20 tys.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@drekenzes bo takie jest moje zdanie poparte dłuuuuugoletnim doświadczeniem  ,autor wątku jest młodym sprzedawcą , ale  jest przedsiębiorcą , co zrobi ...to już jego decyzja , a to co piszesz Ty , @RED  , @sl-aw-ek  , czy ja może pomoże mu wejść na właściwą ścieżkę i osiągnąć sukces ... po to całe Gadane .

oznacz moderatorów
drekenzes
#16 Inspirator#

@mdrogeria Są dwa rodzaje sukcesu. Rozwój firmy albo zamknięcie firmy, zanim wdepnie się w totalne bagno (tutaj naprawdę trzeba mieć sporo odwagi, bo wiadomo jaka będzie reakcja otoczenia). Ja rozumiem co chcesz przekazać, ale... no właśnie to "ale". Mi to "ale" zaczyna zbytnio doskwierać.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@drekenzes tak  ,ścieżki są 2 

można szukać otwartych drzwi pośród wielu zamkniętych lub sporadycznie trafiać na zamknięte .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@RED szanuję Twoje zdanie , ale pozostanę przy swoim , każdy przedsiębiorca układa swój biznes po swojemu ,  @Luxma jest młodym sprzedawcą i taka lekcja mu się przyda .

oznacz moderatorów