Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dzisiaj wchodzac na poczte dostrzeglem ze kupujacy wystawil mi negatywna ocene.
Szybko zweryfikowalem sytuacje okazalo sie ze platnosc nie zostala nawet sfinalizowana a kupujacy dodal jedynie przedmiot do koszyka 15 pazdziernika. Dzisiaj wystawia mi negatywna ocene w ktorej pisze ''Czekam na konto od dnia,dalej nic nie ma zero kontaktu, zwykle kłamstwo.''
Napisalem na allegro live chacie gdzie dostalem informacje, ze ocena nie moze zostac usunieta, bo kupujacy mogl zaplacic mi poza allegro XD
Wyslalem mu screena z naszej rozmowy z kupujacym, gdzie nie ma ZADNYCH wiadomosci, jest tylko na chacie informacja z automatera o rozpoczeciu zakupu przedmiotu.
Jestem na prawde wkurzony, rozumiem, ze kupujacy moze nie sfinalizowac transakcji a potem oczerniac sprzedajacego i nic nie moge z tym zrobic??
Co to jest w ogole za tlumaczenie, ze ocena nie moze zostac usunieta, mimo ze platnosc na allegro jest rozpoczeta i nie sfinalizowana i ze mogla zaplacic w inny sposob niz na allegro??
Dla mnie to jest jasna sprawa, platnosc nie jest sfinalizowana taka ocena nie powinna miec miejsca, znajdujemy sie na allegro, sprzedaz poza allegro nie jest dozwolona, a wiadomosci z kupujacym rowniez zadnych nie posiadam. Prosze o reakcje bo to sa zarty jakie podejscie maja wasi pracownicy w sprawie negatywnych ocen. W jaki sposob zawinilem w tej sytuacji?
Telefon kupujacego oczywiscie wylaczony, nie odbiera. Dla mnie allegro to najgorszy portal sprzedazowy skoro nawet w takiej prostej sytuacji nie chca mi pomoc, dlaczego jako sprzedajacy mam byc oceniany negatywnie ZA TRANSAKCJE DO KTOREJ NAWET NIE DOSZLO i nie jest oplacona, co to jest w ogole za abstrakcyjna sytuacja...
A najlepsze jest to, ze korzystam z zautomatyzowanego systemu wysylki do klientow wiec towar otrzymuja od razu, w zalaczniku wysylam zdj z chatu z kupujacym na ktorym wyraznie widac, ze platnosc zostala rozpoczeta, automater przetworzyl zamowienie i oczywiscie nie wyslal danych, bo towar nie zostal oplacony!
Login kupujacego: Justycja2
@markam43 To ma być sprawiedliwość można kupować ,nie płacić i jeszcze komuś opinie zepsuć . Takiego klienta co ma zasady gdzieś a allegro nie chce zdyscyplinować powinien to zrobić sąd ,ciekawe skąd weźmie dowód wpłaty jak w ogóle nie płacił.
@markam43 No ale jaki sens ma taka ocena skoro kupujacy pisze w niej o wysylce i ze nie otrzymal towaru a nawet za niego nie zaplacil?
@SqueeZy1 Ja nie wiem, czy nie zapłacił poza Allegro. Niech on tu się wypowie. Co napisał w komentarzu? Nawet jeśli nie zapłacił, to ocenę wystawić może, zgodnie z regulaminem.
@markam43 Ocena powinna oceniac przebieg transakcji, kupujacy nie powinien miec mozliwosci wystawienia mi takiego komentarza: ''Czekam na konto od dnia,dalej nic nie ma zero kontaktu, zwykle kłamstwo.'', jesli nie sfinalizowal transakcji.
@SqueeZy1 Wiesz co? Ja myślę, że mogło dojść do nieporozumienia. Napisz do tego klienta żeby sprawdził czy mu wpłata nie wróciła na konto lub AF. Może on myśli, że zapłacił, a z jakiejś przyczyny płatność się nie powiodła.
Rzadko ludzie tak od czapy piszą negatywy. Musi coś być na rzeczy.
@WREDZIA-W1 Napisalem sms i faktycznie zaszla pomylka, szczegolow nie bede zdradzal, jesli kupujaca bedzie chciala to sama sie wypowie na forum. Wstepnie sytuacja rozwiazana i czekam na usuniecie oceny
@SqueeZy1 Tak mi przyszło do głowy, że niekoniecznie to była złośliwość klienta, lecz nieporozumienie. Dobrze, że się wyjaśniło 🙂
@SqueeZy1 Tak teraz dopiero patrzę - ty masz dużo tych negatywów, coś jest na rzeczy moim zdaniem.
@markam43 kazda ocena negatywna zostala rozwiazana, kazdy z kupujacych otrzymal zwrot lub wymiane towaru, 7 ocen negatywnych na 160 pozytywow to nie jest zly wynik. Zreszta to nie jest tematem tej dyskusji.
To, ze ktos ma kilka negatywnych ocen nie znaczy, ze nie dba o sprzedaz i o kupujacych. Nie zawsze wina lezy po stronie sprzedajacego i przekonalem sie o tym nie raz a ocena zostala.
@SqueeZy1 Ja nie piszę o siedmiu negatywach, tylko o procencie pozytywów. 94.4% to na Allegro jest słabiutki wynik. Jeżeli jeszcze Ci spadnie, możesz się spodziewać blokady konta. Ja u takich sprzedawców nie kupuję. 99,8% to minimum. Znam realia Allegro doskonale.
@markam43 95.2% tak dla jasnosci;)
Przez wiele miesiecy mialem 99%-99.8% i uwazam, ze 95.2% to w dalszym ciagu dobry wynik na allegro, ale to kwestia osobista, kazdy ma inne podejscie przy skladaniu zamowien, ja bez problemu bym zamowil od osoby ktora ma nawet 90%.
Sprawa zostala rozwiazana, wiec opuszczam watek. Dzieki tej sytuacji poznalem stanowisko allegro wobec opinii za niesfinalizowane transakcje i raczej jest to cos nad czym powinni popracowac ^^
@SqueeZy1 Może nie powinien, może powinien, nie tego dotyczy dyskusja. Póki co, ma taką możliwość. Dlatego Allegro odmówiło usunięcia oceny.
Jak nie wykasują - chodzi o Allegro - Zakładaj im sprawę w Sądzie - teraz zapłacisz kilka zł , jeśli prawda jest to co piszesz masz wygrane na 100% , a Sąd z automatu przyzna ci zwrot kosztów. Rozumiem że już zablokowałeś tego kupującego chyba że chcesz kolejny Negatyw.
@uskomostroda oczywiscie, ze jest to prawda- sam pracownik na allegro live chacie tak jak pisalem przyznal, ze transakcja nie zostala sfinalizowana.
Nizej screen z zamowien jako dowod, ze kupujacy nie zaplacil za towar.
Szkoda, ze nie zapisalem rozmowy z chatu, bardzo chetnie bym ja tu wkleil aby kazdy zobaczyl jakie podejscie maja pracownicy do sprzedajacych na allegro
@SqueeZy1 Obrazek musi zatwierdzić moderator.
to typowy deblizm ze strony allegro
jak widzę transakcja internetowa
gdzie serwis monitorujący maile
twierdzi, że nie usunie komentarza bo sprzedałeś towar gdzieś indziej mailem
mimo że ukrywa maile kupującego
brawo dla allegro !
nie pozywaj Kupującego pozwij allegro
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/td-p/4096
Nikogo nie musisz o nic prosić.
Wysil przedsądowe wezwanie do usuniecie komentarza, działa jak szwajcarski zegarek.😎
https://www.legalniewsieci.pl/wzory-i-generatory-pism/wezwanie-do-usuniecia-negatywnego-komentarza
Przeczytałem - Fajnie napisane - teraz na dniach zrobiło się głośno o mandatach wystawionych przez Policje za maseczki i pozwach cywilnych właśnie z tego powodu co w piśmie. Można żądać odszkodowania w wysokości do 10 tysięcy złotych.