
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedaję na Allegro ( zwykłym nie lokalnie ). Wchodzę w zakładkę "Zamówienia od kupujących" i tam nic nie ma ani starych ani nowych zamówień. Rano jeszcze widziałem, że weszły zamówienia. Jak ja mam jutro je zrealizować. Mam wszystko opłacone. Czy ja coś kliknąłem nie tak ?
Jak ja mam uruchomić żeby znowu działało ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro rano były to nie mogły się ulotnić 😊
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ - tu powinieneś je widzieć.
Na pewno zalogowałeś się na właściwe konto?
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@phudem-pl sprawdź ustawienia filtrowania

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@phudem-pl daj proszę znać czy rady @Kaliope_Brzeg i @konto zamknięte pomogły? Sprawdziłam i dziś powinny dojść kolejne zamówienia. Wszystkie powinny być widoczne w zakładce Moje zamówienia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem taki sam, zakładka zamówienia puste, przeglądarki zmieniane, ciasteczka wyczyszczone
ale za brak wstawionych nr przesyłek oczywiście sprzedający poniesie konsekwencje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już jest ok. Zmieniłem przeglądarkę na Chroma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszam, zapomniałem Wszystkim podziękować za rady.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@phudem-pl cieszę się, że udało się rozwiązać problem!
@klarksonas Twoja sprawa została skierowana do działu technicznego, poczekaj proszę na odpowiedź w komunikacji mailowej, a w międzyczasie spóbuj proszę skorzystać z przeglądarki Chrome, wiem, że u Ciebie problem dotyczy Firefox'a i Edge'a.
Moderatorka