Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wyświetla mi się lista zwrotów od klientów, strona jest pusta a wiem, że są zgłoszone zwroty. Nie mogę podjąć decyzji zwrotowej ani żadnych innych czynności. Próbowałem na różnych przeglądarkach i cały czas jest tak samo. Czy to jakaś awaria systemu?
@Dreptaki_sklep Sprawdź proszę, czy ten problem występuje także na innych przeglądarkach, a następnie wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną swojej przeglądarki. Jeśli błąd będzie nadal aktualny, prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, które będą przedstawiać tę sytuację.
Sprawdzałem na firefoxie, na chromie i w telefonie. I na dwóch komputerach. Wszędzie jest tak samo. To dość duży problem dla mnie, bo dziś dostałem zwroty i nie mogę podjąć stosownej decyzji. Screen ekranu poniżej.
Pozdrawiam
Marek