Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił towar którego nie miałem, mój błąd nie dopilnowałem tego. Zwrot pieniędzy zleciłem kilka minut po zakupie. Następnego dnia zadwoniłem z przeporsinami. Klient wystawił negatyw
"Sprzedający wystawia 30 sztuk produktu, kupiłam 23 sztuki i otrzymałam informację, że tego nie ma i nie gwarantuje ceny nawet jeżeli dostanie nową dostawę. Podobno zwróci pieniądze, na razie ich brak. Czekam na zwrot zamrożonych ponad 450 złotych. "
Przecież nie mam wpływu na to kiedy allegro zwróci pieniądze. Pomyłki się zdarzają. Co robić, jak cofnąć negatyw.
Zwróciłem się również o usunięcie komentarza
Przecież to ewidentnie Twoja wina. O co walczysz..? Neg się należał i tyle. Jasne, że nie każdy musi wystawiać. Ale po to one są - żeby dać znać innym, że coś u tego sprzedającego nie bangla - i samemu sprzedawcy - że powinien jednak coś poprawić. Cofnąć negatyw? Teoretycznie można napisać do kupującego i o to poprosić. Jakk ktoś nie dostrzega własnych błedów - do dobre rozwiązanie... Tyle że i tak zero gwarancji, że kupujący go anuluje. Możesz też iść z tym do sądu - jeśli taki będzie wyrok, Allegro usunie ddany komentarz.
@elf-zabawki trzeba pilnować i usuwać towarów których brak, jak widzisz niedopatrzenie może kosztować nega i to słusznego, zgodnego z prawda i regulaminem allegro, nic nie zrobisz chyba że kupujący się zgodzi go usunąć 😄 Bolesna nauczka 😞
Dziękuję za odpowiedź. Nauka na przyszłość
zadzwoń do Kupującego bo ten komentarz ewidentnie narusza twoje prawa
gdyż swoim charakterem sugeruje że jesteś oszustem
wykonałeś zwrot a on twierdzi, że go nie otrzyma mimo, że allegro napisało mu że go otrzyma
wyjaśnij że tobie szkodzi - mam nadzieję, że nie był on firmą bo takie coś podchodzi pod nieuczciwą konkurencję
bo wtedy