Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący coś kupił, wybrał wysyłkę do paczkomatu, zapłacił i po chwili zrezygnował z zakupu. Zwrot wpłaty przez "Allegro finanse", automatyczny zwrot naliczonej prowizji, transakcja zaznaczona jako "Anulowana". I tu się pojawia problem - od prawie 3 tygodni Manager przesyłek pobiera mi dane z tej transakcji do wygenerowania etykiety nadawczej. Muszę więc uważać i się pilnować, aby jej niechcący nie zaznaczyć razem z innymi (aktualnymi) i przypadkiem nie kliknąć "Opłać". Dlaczego tak się dzieje i jak się tego pozbyć?
@Gordon_B_2015 Cześć. Podaj mi proszę numer tego zamówienia i datę zakupu.
Nr zamówienia 28960051-3b59-11ec-b14b-0ff4aa56c767 z dnia 1.11.2021
@Gordon_B_2015 Cześć. Jeżeli chodzi o Managera Paczek, to są tylko dwie możliwości rozwiązania tej sytuacji:
Możesz dodać ręcznie numer przesyłki 1111. Wtedy Klient otrzyma powiadomienie, że przesyłka została nadana, zatem musisz go wcześniej uprzedzić.
Jest jeszcze drugie rozwiązanie: możesz wygenerować tę etykietę i zwrócić się do InPost o zwrot pieniędzy za niewykorzystaną etykietę: https://inpost.pl/pomoc-czy-moge-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete
@Gordon_B_2015 Tu masz działający sposób na takie etykiety :
Sposób z linka już nie działa.
Otrzymuję komunikat:
"Wystąpił błąd. Ten numer przesyłki jest niepoprawny dla tego przewoźnika. Nie udało się zapisać zmian. Spróbuj ponownie".
Jak widać Allegro "uszczelniło lukę", ale poprawić głupiego błędu już nie potrafią tylko każą kombinować, jak ten błąd ominąć. Ja zrobiłem głupotę bo etykietę miałem już wygenerowaną, numer nadany, ale ją anulowałem (po rezygnacji klienta z zakupu) i niepotrzebnie zapisany już numer usunąłem z karty "Numery przesyłek".
@ko_alka Nie sądzę, aby sposób z 1111 zadziałał. Dziś przez pomyłkę przy liście poleconym wpisałem 12 zamiast 45 i otrzymałem komunikat, jak powyżej. Myślę więc, iż jest to porównywane ze wzorcem danego przewoźnika. Nic więc z tym nie robię i zobaczymy, kiedy przestanie mnie to nękać.
O kurczę, szkoda. Nie mam teraz takich etykiet i nie mogę sprawdzić u siebie. A te stare wisieć będą okragły rok 🙄
Wygeneruje etykietę ale jej nie opłacają. W moim przypadku przesyłka znikła z listy nie wygenerowanych etykiet
Tak, ale teraz wisi na liście wygenerowanych jako "stworzona" i czeka na opłacenie. I nadal trzeba uważać, aby jej nie zaznaczyć i przypadkowo nie opłacić razem z innymi.
Anulowanie wygenerowanej też nic nie daje. Pojawia się powtórnie na liście "niewygenerowanych". Ale jaja...
Ja to się jeszcze z tego śmieję bo wysyłam kilka drobnych, tanich duperełek na tydzień, ale współczuję tym, którzy z tego żyją.
@Gordon_B_2015 Ci którzy z z tego żyją mają własne narzędzia do wysyłki 🙂
Wiem coś o tym, bo sam korzystam z własnego rozwiązania, a chcąc uruchomić u siebie Smarta musiałem skorzystać z wysyłek Allegro - jedno wielkie bagno 😕