Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić w sytuacji, kiedy klient mi mówi, że brakuje mu przedmiotu w paczce, a ja jestem pewny na 100%, że go pakowałem? Pierwszy raz mam taką sytuację, i aż nie dowierzam jacy ludzie potrafią być chamscy. Boję się tego, że jak mu nie wyśle przedmiotu to dostanę negatywa.
STARY NUMER CWANIAKÓW A NEGATYWA I TAK CI SYPNIE
Czyli w sumie jestem skazany na negatywa? Bo paczki jej i tak nie wyślę, za duży koszt przedmiotu
I mam pytanie do moderatorów czy taką osobę mogę dać na czarną liste? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ario872 Cześć. Kupujący powinien złożyć reklamację, a Ty musisz ją rozpatrzyć (uznać albo odrzucić). Możesz również złożyć reklamację u przewoźnika.
To Ty podejmujesz decyzję o dodaniu klienta do listy "Moi nieaktywni kupujący". Odmowa sprzedaży bez uzasadnionej przyczyny może być niezgodna z prawem (art.135. Kodeksu wykroczeń - nieuzasadniona odmowa sprzedaży).
Yhym, czyli bezpodstawny negatyw.
@ario872 Kupujący ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi. Musisz mu jakoś udowodnić, że wysłałeś komplet, on nie może udowodnić braku czegoś, czego nie otrzymał. Po prostu zgłasza brak. Negatyw to nie wszystko. Kupujący może otworzyć spór i poprosić o pomoc Allegro. Może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących i jeśli otrzyma rekompensatę, Allegro może (nie musi ) domagać się od Ciebie zwrotu kosztów. Może też nałożyć ograniczenia na konto. Wiele będzie zależało od przebiegu sporu i wypowiedzi obu stron transakcji.
Też tak miałem kilka razy i po przeprowadzeniu szybkiego remanentu danego produktu, zwykle okazywało się, za wyjątkiem jednego przypadku, iż to ja zapomniałem włożyć właściwą ilość do paczki.
Od kilku lat, na wszelki wypadek, fotografuje zamówienia przed spakowaniem smartfonem, zdjęcia zapisują się w chmurze, są segregowane chronologicznie, łatwo wówczas przy komputerze odnaleźć właściwe i porównać z tym co pisze klient.
@ario872 Poinformuj "konsumenta" ze kradzież przedmiotu w przesyłce zgłaszasz do przewoźnika oraz na policje ,pewne przez przepadek znajdzie brakujący produkt pod wersalka.
@ario872 Też zdarzają mi się takie sytuacje. Na początku jak nie byłem pewien dosyłałem towar. Jak były to szczególne paczki i na 100% byłem pewien, że pakowałem daną rzecz wystarczył telefoniczny opis klientowi jak było zapakowane i gdzie w kartonie się znajdował towar i jakimś cudem nagle wszystko było OK.
Odkąd zainwestowałem w kamery i nagrywam wszystko co pakuje, wystarczy tylko hasło "sprawdzę monitoring i oddzwonię". Nie zdążę wpisać hasła do monitoringu, a dostaję telefon i okazuje się, że przedmiot jakimś cudem odnalazł się na dnie pudła.
Następnym "mykiem" klientów w sytuacji nagrywania pakowania, będzie twierdzenie, że sprzedawca nagrał materiał dopiero po reklamacji, lub po nagraniu przepakował paczkę, zabierając z niej ten właśnie przedmiot, o który chodzi 😉
@MrMarco to jest nic. Kiedyś miałem przypadek, że przyjechał do mnie klient osobiście i zakupił 8 takich samych produktów (regularny sześcian o wymiarach 45x45x30cm). Towar wydany klientowi na palecie. Ten bierze paleciaka i ciągnie go przez plac gdzie nagrywają go kamerki. Na następny dzień telefon, że wydałem 7 szt. Sprawdzam monitoring, a tu jak nic dwa ładne równe słupki na palecie po 4 szt. Wysyłam zdjęcia z monitoringu - klient przystaje przy swoim. Wysyłam całe nagranie i odpuścił.
Po 3 dniach zadzwonił, że syn wyciągnął jedno z samochodu i pojechał pokazać koledze i zapomniał odłożyć na miejsce 🤣 (i tak byłem w szoku, że zadzwonił przeprosić 😊)
@socha_pasiekadobrze, że masz monitoring, bo jeszcze by cię zamknęli za "oszukanie" klienta 🤣