anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka z Paczkomatu Inpost Allegro, zwrot pieniędzy jest automatyczny?

K-1702
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Osoba, do której wysłałam paczkę nie odebrała jej. Przesyłka z powrotem trafiła do mnie. Wysyłana była przez Allegro Inpost.

Osoba ta dostała zwrot pieniędzy czy ja coś muszę robić? Ponieważ dbam o to, żeby opinie były pozytywne i liczę, że z automatu jej zwrócą pieniądze ale może się mylę.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ares_
#14 Krzewiciel#

@K-1702 

Zwrot wpłaty nie odbywa się automatycznie. Trzeba to zrobić ręcznie.

W pierwszej kolejności skontaktuj się z klientem i zapytaj dlaczego nie odebrał przesyłki. Jeżeli chce zrezygnować z zamówienia powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do tego czasu towar jest jego własnością i nie masz podstaw żeby zwrócić mu pieniądze. 

oznacz moderatorów

K-1702
#8 Zapaleniec#

To musi wyjść z mojej inicjatywy czy raczej to Klient powinien się ze mną kontaktować? Bo do gościa już zadzwonię, ale czy przy ewentualnym przeoczeniu, odwleczeniu sprawy ma prawo posądzić mnie o to, że się nie zatroszczyłam wystarczająco?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@K-1702 napisz do klienta stosowną wiadomość i czekaj , nie podejmuj sama decyzji o zwrocie środków !!

oznacz moderatorów