Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Osoba, do której wysłałam paczkę nie odebrała jej. Przesyłka z powrotem trafiła do mnie. Wysyłana była przez Allegro Inpost.
Osoba ta dostała zwrot pieniędzy czy ja coś muszę robić? Ponieważ dbam o to, żeby opinie były pozytywne i liczę, że z automatu jej zwrócą pieniądze ale może się mylę.
Pozdrawiam
Zwrot wpłaty nie odbywa się automatycznie. Trzeba to zrobić ręcznie.
W pierwszej kolejności skontaktuj się z klientem i zapytaj dlaczego nie odebrał przesyłki. Jeżeli chce zrezygnować z zamówienia powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do tego czasu towar jest jego własnością i nie masz podstaw żeby zwrócić mu pieniądze.
To musi wyjść z mojej inicjatywy czy raczej to Klient powinien się ze mną kontaktować? Bo do gościa już zadzwonię, ale czy przy ewentualnym przeoczeniu, odwleczeniu sprawy ma prawo posądzić mnie o to, że się nie zatroszczyłam wystarczająco?
@K-1702 napisz do klienta stosowną wiadomość i czekaj , nie podejmuj sama decyzji o zwrocie środków !!