anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieodebrana paczka zapłacona z góry

Puzelek_pl
#9 Pomysłodawca#

Jeśli klient nie odebrał paczki a po powrocie paczki wysłał informację o zwrocie to czy koszt zwrotu nieodebranej przesyłki mogę odliczyć od wartości zwrotu za towar czy klient wpłaca wartość za nieodebranie paczki osobno? Warunki kosztów za zwracane nieodebrane paczki to zapisy w umowie własnej z przewoźnikiem, czy muszę ujawniać te warunki w tym zakresie czy też po podać należną kwotę klientowi?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

potrącasz , ale na życzenie klienta Masz obowiązek udokumentować poniesiony koszt .

oznacz moderatorów

Puzelek_pl
#9 Pomysłodawca#

Zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki. A udokomentowanie na życzenie - mam pokazać umowę z przewoźnikiem ? Faktura będzie naliczana z opóźnieniem za ten zwrot i to łącznie z wieloma innymi paczkami.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Koszt zwrotu to zawsze koszt kupującego ale jak zakup ze Smartem to zwrot darmowy.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Jest darmowa wtedy gdy kupujący zakupi z przesyłką w ramach Smart odbierze i dokona zwrotu na etykiecie/kodzie otrzymanym z allegro.

Jak to był inny przewoźnik niż allegro one czy Allegro InPost to powrót nieodebranej paczki jest doliczany do salda sprzedawcy

oznacz moderatorów

Puzelek_pl
#9 Pomysłodawca#

Mamy to do czynienia z nieodebraną paczką opłaconą z góry, której koszt zwrotu jest wyższy niż preferencyjna stawka dostawy do klienta. I zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki.

oznacz moderatorów

Puzelek_pl
#9 Pomysłodawca#

Jasna sprawa ze zwrotami 🙂 Mamy to do czynienia z nieodebraną paczką opłaconą z góry, której koszt zwrotu jest wyższy niż preferencyjna stawka dostawy do klienta. I zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Puzelek_pl Odliczasz koszt zwrotu od kwoty, którą zapłacił klient > zwracasz różnicę

oznacz moderatorów