Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli klient nie odebrał paczki a po powrocie paczki wysłał informację o zwrocie to czy koszt zwrotu nieodebranej przesyłki mogę odliczyć od wartości zwrotu za towar czy klient wpłaca wartość za nieodebranie paczki osobno? Warunki kosztów za zwracane nieodebrane paczki to zapisy w umowie własnej z przewoźnikiem, czy muszę ujawniać te warunki w tym zakresie czy też po podać należną kwotę klientowi?
potrącasz , ale na życzenie klienta Masz obowiązek udokumentować poniesiony koszt .
Zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki. A udokomentowanie na życzenie - mam pokazać umowę z przewoźnikiem ? Faktura będzie naliczana z opóźnieniem za ten zwrot i to łącznie z wieloma innymi paczkami.
Koszt zwrotu to zawsze koszt kupującego ale jak zakup ze Smartem to zwrot darmowy.
Jest darmowa wtedy gdy kupujący zakupi z przesyłką w ramach Smart odbierze i dokona zwrotu na etykiecie/kodzie otrzymanym z allegro.
Jak to był inny przewoźnik niż allegro one czy Allegro InPost to powrót nieodebranej paczki jest doliczany do salda sprzedawcy
Mamy to do czynienia z nieodebraną paczką opłaconą z góry, której koszt zwrotu jest wyższy niż preferencyjna stawka dostawy do klienta. I zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki.
Jasna sprawa ze zwrotami 🙂 Mamy to do czynienia z nieodebraną paczką opłaconą z góry, której koszt zwrotu jest wyższy niż preferencyjna stawka dostawy do klienta. I zasadnicze dla mnie pytanie brzmi: czy odliczyć koszt zwrotu czy wstrzymać zwrot aż klient wpłaci kwotę wskazaną na konto. Na tą chwilę brak odpowiedzi, że obowiązkiem kupującego był odbiór paczki.
@Puzelek_pl Odliczasz koszt zwrotu od kwoty, którą zapłacił klient > zwracasz różnicę