Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka smart opłacona z góry wysłana paczkomatem , po kilku dniach wraca nieodebrana przez klienta.
Dzwonię na podany numer - niestety błędny , brak takiego numeru - prawdopodobnie nie przyszedł kod odbioru dlatego .
Wysłałem już kilka e-maili niestety bez odzewu co w takim wypadku mam dalej czekać na kontakt czy zwrócić pieniądze .
Dodam tylko że już minął miesiąc czasu i jest to zakup na kwotę 200 zł .
@kmdm I jeszcze nie otworzył dyskusji, cierpliwy😁, nie odstąpił od zakupu więc w zasadzie lepiej poczekać.
@kmdm Najlepiej oddaj pieniądze. Powrót przesyłki paczkomatem jest bezpłatny, więc nie ponosisz kosztów. Co prawda kupujący nie odstąpił od umowy, ale po pewnym czasie się obudzi i będzie Ci robił problemy. Po zwrocie wpłaty Allegro się do Ciebie nie przyczepi.
@RED
Są sposoby na rozwiązanie umowy gdy Kupujący uchybił swoim obowiązkom.
@xyz96 i @ko_alka - nie wpuszczajcie Autora wątku w bagno. Bez rozwiązania umowy Sprzedawca nie będąc właścicielem sprzedanej rzeczy ma wyzbyć się jeszcze środków uzyskanych za jej sprzedaż ?
A jak Kupujący jednak wezwie Sprzedawcę do wydania zakupionej rzeczy ?
@A3dam a czy nieodebranie przesyłki i brak kontaktu nie jest np. uchybieniem obowiązku przez kupującego.
W tej chwili praktycznie jestem zawieszony , przykładowo mam towar i pieniądze ale ani z jednego ani z drugiego "nie mogę korzystać" ponieważ kupujący w każdej chwili może rozwiązać umowę lub "poprosić " o ponowną wysyłkę.
@kmdm
Nieodebranie przesyłki przed odstąpieniem od umowy jest uchybieniem obowiązku przez Kupującego.
Masz pieniądze (którymi możesz dysponować - bo są Twoje) i posiadasz rzecz należącą do Kupującego (którą masz obowiązek przechowywać z należytą starannością, możesz oddać na przechowanie na koszt Kupującego).
Od Ciebie zależy czy obciążysz Kupującego kosztami przechowania rzeczy, oraz ew. ponownej wysyłki.
@kmdm Cześć! Jeśli w ciągu kilku dni wciąż nie otrzymasz żadnej odpowiedzi, to najlepszym wyjściem z tej sytuacji będzie zwrócenie wpłaty kupującemu.
@ko_alka a może allegro ma jakiś inny kontakt z klientem i może go powiadomić ?
Wyślę jeszcze raz e-maila z informacja że w związku z brakiem kontaktu i nieodebraniem towaru towaru umowa będzie rozwiązana w ciągu np. 14 dni i zwrócę wtedy pieniądze.- bo chyba musze jakieś pismo dołączyć ?
@kmdm Niestety nie mamy innych danych kontaktowych.
W mailu do klienta możesz zamieścić informację o tym, że wrócił do Ciebie towar i nie masz żadnej odpowiedzi na wiadomości, dlatego zwracasz wpłatę.