Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zamówił u mnie produkt ale go nie odebral. Zapłacił za produkt 50zl a za wysyłkę 11.99, czy w takim razie mogę oddać tylko za produkt? I jak to wygląda nieodebrane zamowienie przy pobraniu?
A brak jakiegokolwiek kontaktu z kupującym? może opłaci ponownie i wyślesz.
Brak, pytałam czy chce ponowna wysyłkę czy rezygnuje z zakupu.
Koszt odesłania należy do kupującego więc zwróć koszt zakupu.
@Client:43824268 czyli czekasz aż się określi. Wyślij mu zapytanie czy opłaca nową wysyłkę albo daje opłacony list przewozowy lub odstŕpuje od umowy. Następnie poinformuj go że dajesz mu x dni na podjęcie decyzji a po upływie tego terminu naliczasz bezumowne magazynowanie w kwocie y dziennie. Np 1zł
@Client:43824268 To że nie odebrał to nie zmienia faktu że przedmiot nadal należy do niego . Spróbuj go zapytać czy będzie opłacał ponowną wysyłkę czy może sam podeśle kuriera po jej odbiór . Sprzedawca może również naliczać koszty magazynowania jak klient długo zwleka z odbiorem.