anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrane zamówienie

Client:43824268
#7 Wielbiciel#

Witam, klient zamówił u mnie produkt ale go nie odebral. Zapłacił za produkt 50zl a za wysyłkę 11.99, czy w takim razie mogę oddać tylko za produkt? I jak to wygląda nieodebrane zamowienie przy pobraniu?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

A brak jakiegokolwiek kontaktu z kupującym? może opłaci ponownie i wyślesz.

oznacz moderatorów

Client:43824268
#7 Wielbiciel#

Brak, pytałam czy chce ponowna wysyłkę czy rezygnuje z zakupu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Koszt odesłania należy do kupującego więc zwróć koszt zakupu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:43824268 czyli czekasz aż się określi. Wyślij mu zapytanie czy opłaca nową wysyłkę albo daje opłacony list przewozowy lub odstŕpuje od umowy. Następnie poinformuj go że dajesz mu x dni na podjęcie decyzji a po upływie tego terminu naliczasz bezumowne magazynowanie w kwocie y dziennie. Np 1zł

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:43824268 To że nie odebrał to nie zmienia faktu że przedmiot nadal należy do niego . Spróbuj go zapytać czy będzie opłacał ponowną wysyłkę czy może sam podeśle kuriera po jej odbiór . Sprzedawca może również naliczać koszty magazynowania jak klient długo zwleka z odbiorem.

oznacz moderatorów