Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie 🙂
Klienta zamówiła u mnie maszynkę do elektrostymulacji za 243zl. Dostawa w ramach Smart za 0zl.
Dziś dotarł zwrot a w środku zabawki dla niemowląt za 60zl i faktura na te zabawki na tą klientkę.
Ewidentnie wysyłała więcej zwrotów i pomyliły jej się paczki.
Na razie nie odbiera telefonu i nie odpisuje.
Co w takiej sytuacji? Ten drugi sklep prawdopodobnie dostał mój zwrot.
Klienta ma obowiązek teraz to odkręcić I dostarczyć odpowiedni zwrot? Przesyłki na jej koszt do drugiego sprzedawcy?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź 🙂
@sklep4vagus zadzwoń do firmy która wystawiła fakturę i się zapytaj, czy oni dostali zabawki mamusi😉
patologia wychowana na mleczku allegrowskim , @sklep4vagus pamiętaj o wydaniu decyzji zwrotowej w ciągu 2 du...p ? czy b 😁.
@mdrogeria ten trzykropek nie potrzebny, tutaj słowa dup i zje*any przechodzą bez edycji, gorzej jak napiszesz _pierdoły_, to Ci edytują 😁
@sklep4vagus czepiasz się
u nas w podobnym przypadku kupujący dostał zwrot kasy z pok
allegro nie obchodziło nawet, że faktura jest na tego kupującego i na ten towar
ale nie do tego zwrotu