Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient odesłał mi zniszczony produkt, początkowo została zrobiona odmowa zwrotu środków. Przewoźnik którego klient oskarżył o zniszczenie paczki nie przyjął reklamacji. Doradcy allegro parokrotnie poinformowali mnie o tym że w tej sytuacji muszę zwrócić 1 zł i wtedy klient odzyska środki z allegro protect, mam na pismie informacje że po przeanalizowaniu tej sprawy allegro nie obciązy mnie kosztami. Oczywiście stało się inaczej, a na każdą reklamacje odpowiada bot, który nie bierze pod uwagę tego że decyzja o zwrocie została podyktowana wskazówkami doradców, a pierwotna decyzja była odmową. Co mam zrobić aby zadluzenie zostało zdjęte z mojego konta i żeby że sprawa zapoznał się człowiek, który będzie umiał przeczytać ze zrozumieniem informacje od doradcy, że obciążenia kosztami nie będzie i weźmie to pod uwagę @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
@Client:100964245 proponuje pisać w poprzednim wątku. A dostałeś wreszcie odpowiedz w tamtej zgłoszonej sprawie
Gdyby odpowiedź była, to nie byłoby wątku
@Client:100964245 widzę, że konto, z którego piszesz jest kontem prywatnym, nie firmowym. Czy sprzedaż była na Allegro Lokalnie czy może z innego konta Allegro? Jeżeli dotyczy innego konta, podaj mi proszę numer zamówienia
Z innego, ciągle przelogowuje mnie na prywatne. Numer zamówienia: 673524a0-bca0-11ef-ba46-e187052ace98
@Client:100964245 już to weryfikuję.
Czy udało się zerknąć na sprawę? Niestety kontakt z botem czy też osobą, która ostatnio mi odpowiadała nie jest ciągły i poza schematyczną odpowiedzią nie dostaje żadnych informacji. A screen z rozmowy z doradcą z zapewnieniem o nie naliczeniu kosztów w tej konkretnej sprawie pozostaje bez echa i bez odpowiedzi jakby zupełnie nie istniał.
Ponawiam prośbę o weryfikację tej sprawy. Na chwilę obecną zgłoszona jest na policję, ale wiadomo że to potrwa. Pracownik allegro albo mnie olewa albo udaje że nie rozumie co się do niego pisze i w kółko odpowiada to samo. Dołączam screen z informacją że miało nie być dla mnie obciążenia kosztami zwrotu.
@Client:100964245 przepraszam Cię za późną odpowiedź. Zweryfikowałam sprawę i widzę, że otrzymałeś już odpowiedź w korespondencji 51625678.
Wypowiedź doradcy z załączonego przez Ciebie zrzutu dotyczy sytuacji, w której klient odstąpił od zakupu. Wtedy, jeżeli otrzymałeś towar o zmniejszonej wartości, masz prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu. Natomiast jeżeli klient złożył reklamację, to Twoim obowiązkiem jest jej rozpatrzenie. Jeżeli w sytuacji zgłoszonej reklamacji zwracasz klientowi środki (nawet 1zł) uważa się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i w związku z tym powinieneś towar wymienić/naprawić lub zwrócić klientowi środki.
Niestety w rozmowie z doradcą nie było mowy o odstąpieniu od zakupu, doradca wiedział ten zakup i informacje o reklamacji, a pomimo tego poinformował mnie tak jak na zrzucie ekranu widać. Ze nie będę obciążony kosztami