anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozpatrzony od tygodnia wniosek o przyznanie zwrotu prowizji....

MAMY ROZWIĄZANIE!
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Równo tydzień temu po zwróceniu klientowi wpłaty za przedmiot z powodu uznanej reklamacji złożyłem wniosek o przyznanie zwrotu prowizji. Do dzisiaj status wniosku jest "W trakcie"!

 

To jest identyfikator płatności za zamówienie którego dokonał klient:

 

A to jest identyfikator zwrotu środków poprzez PAYU za to zamówienie:

 

Prosił bym którąś panią moderator o rzuceniem okiem na sprawę.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Skill_Player może to potrwać do 14 dni , tak to działa jeśli system nie odnotuje odstąpienia od umowy i jakość sprzedawcy jest hm... mierna . Spokojnie zaczekaj .

oznacz moderatorów
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

14 dni na zwrot prowizji? 🤣 Po prostu zbliża się pierwszy i chciałbym mieć w końcu cofnięte, mam do zapłaty jakieś nieduże grosze ("haracz" dla allegro 😅 ) i chciałbym mieć wszystko na tip-top z prowizjami pierwszego.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player czy możesz podać mi jeszcze proszę numer oferty, której ten rabat transakcyjny dotyczy? Sprawdzę, czy mogę tutaj jakoś przyspieszyć sprawę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@la_nika może być numer zamówienia?

Jeżeli tak to proszę: bd19a1c2-ec82-11ec-945b-cb2020470156

 

W maju miałem dwa przypadki, że klienci nie opłacili zamówień i po czasie regulaminowym na opłacenie zamówienia złożyłem od razu wnioski o rabat transakcyjny i od razu zostały prowizje cofnięte.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player w tym przypadku czekamy na odpowiedź od kupującego, ale już napisałam gdzie trzeba z pytaniem czy możemy to przyspieszyć, więc będę dawać znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@la_nika  To zwrot wpłaty i oznaczenie przez kupującego dyskusji jako rozwiązanej nie wystarczy do automatycznego przyznania zwrotu prowizji? 😑

Dziw nad dziwy na tym Allegro 🙃 Tak czy siak dzięki za zainteresowanie sprawą 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Skill_Player załatwione 🙂 Rabat transakcyjny został przyznany. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów