Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Równo tydzień temu po zwróceniu klientowi wpłaty za przedmiot z powodu uznanej reklamacji złożyłem wniosek o przyznanie zwrotu prowizji. Do dzisiaj status wniosku jest "W trakcie"!
To jest identyfikator płatności za zamówienie którego dokonał klient:
A to jest identyfikator zwrotu środków poprzez PAYU za to zamówienie:
Prosił bym którąś panią moderator o rzuceniem okiem na sprawę.
@Skill_Player może to potrwać do 14 dni , tak to działa jeśli system nie odnotuje odstąpienia od umowy i jakość sprzedawcy jest hm... mierna . Spokojnie zaczekaj .
14 dni na zwrot prowizji? 🤣 Po prostu zbliża się pierwszy i chciałbym mieć w końcu cofnięte, mam do zapłaty jakieś nieduże grosze ("haracz" dla allegro 😅 ) i chciałbym mieć wszystko na tip-top z prowizjami pierwszego.
@Skill_Player czy możesz podać mi jeszcze proszę numer oferty, której ten rabat transakcyjny dotyczy? Sprawdzę, czy mogę tutaj jakoś przyspieszyć sprawę 🙂
@la_nika może być numer zamówienia?
Jeżeli tak to proszę: bd19a1c2-ec82-11ec-945b-cb2020470156
W maju miałem dwa przypadki, że klienci nie opłacili zamówień i po czasie regulaminowym na opłacenie zamówienia złożyłem od razu wnioski o rabat transakcyjny i od razu zostały prowizje cofnięte.
@Skill_Player w tym przypadku czekamy na odpowiedź od kupującego, ale już napisałam gdzie trzeba z pytaniem czy możemy to przyspieszyć, więc będę dawać znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@la_nika To zwrot wpłaty i oznaczenie przez kupującego dyskusji jako rozwiązanej nie wystarczy do automatycznego przyznania zwrotu prowizji? 😑
Dziw nad dziwy na tym Allegro 🙃 Tak czy siak dzięki za zainteresowanie sprawą 🙂
@Skill_Player załatwione 🙂 Rabat transakcyjny został przyznany.