Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłaliśmy klientowi produkt który on twierdzi, że jest uszkodzony co nie jest prawdą ponieważ wysłaliśmy zdjęcie przed wysyłką i nie był on porysowany. Poprosiliśmy o to żeby odesłał przedmiot my oczywiście oddamy pieniadze ,a pan powiedział że tego nie odesle bo nie chce mu sie na to tracic czasu oznaczył dyskusje jako nie rozwiązaną mimo tego że prosiłam przez dwa tygodnie zeby podał nam co w takim przypadku chce zrobić albo zeby odesłał przedmiot. Przedmiot był wystawiony jako używany w stanie prawie jak nowy było dopisane że może nosić ślady użytku niewielkie i nie wiem co mam za bardzo zrobić. Umawiałam już trzy rozmowy z kiś z allegro nigdy nikt nie dzwonił i nie wiemy co zrobic ponieważ pan sie może zwrocic do allegro protect i oczywiście będą nam zabrane pieniadze a pan dalej będzie miał swój przedmiot ktory mu nie pasuje
Jak pan skalda reklamację to nie ma obowiązku odesłania tylko ma obowiązek udostępnia wam go w celu odebrania, a jak oznaczył dyskusję jako nierozwiązana tzn. że minęło 14dni a wy nie wydaliście decyzji w tej sprawie, więc może złożyć wniosek do AP.
@LEW433 naprawdę nie ma tu dobrego rozwiązania dla sprzedawcy, skoro kupujący ewidentnie nie reaguje na próby wyjaśnienia sprawy?
Nie ma
musisz rzeczowo odpowiadać w terminach
wtedy zwrócą jemu środki nie obciążając ciebie
chociaz tyle można
W każdym konflikcie każdy powinien dążyć do jego rozwiązania , ale Ja opisałem tylko to że kupujący nie ma obowiązku odesłania towaru na reklamację.
@LEW433 Nie, dopiero teraz piszesz że nie ma obowiązku odesłania, wcześniej sugerowałeś siłowe odebranie przedmiotu.
Cytat: "...udostępnia wam go w celu odebrania, "
Zastanawiasz się czasem jak to czytają inni ?
@LEW433 jaki "konflikt" - uważaj bo allegro użyje tego słowa zamiast "dyskusja"
@Formela-Katowice kupujący ma odesłać towar reklamacje i tyle, musicie stwierdzić kiedy powstały rysy i możecie to zrobić tylko u siebie
z ciekawości "tylko ma obowiązek udostępnia wam go w celu odebrania" - nie znalazłem tego sformułowania w przepisach wskaż mi je
koszt procesu reklamacji ma być darmowy dla konsumenta, jeżeli odmawia on przekazania przedmiotu do wykonania reklamacji to ją odrzucacie z tego powodu
ogolnie facet dal dyskusje na nierozwiazana a ze zaczynamy dopiero od niedawna tu sprzedawac to jakosc sprzedarzy nam spadła do nieakceptowalnego a facet od miesiaca kłóci sie w rozmowie nawet po oznaczeniu ze jest nierozwiazana pozniej wlaczylo sie allegro zeby sie okreslil czy chce reklamacje czy coi dalej sie nie chce okreslic mimo ze prosimy mowimy zeby wybral co chce zrobic bo to teraz jego towar fakt z naszej strony było tam malutkie pęknięcie którego nie zauwazylismy ale nie wpływa ono na użytek poniewaz ta czesc nie jest widoczna poniewaz jest w srodku auta i na nic nie wplywa a rysy powstaly nie przez nas dla tego wyslalismy mu zdjecia przed wysylka