anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nierozwiązana dyskusja

agdcobra
#8 Zapaleniec#

mam nierozwiązaną dyskusję dotyczącą braku towaru którego nie mam w magazynie, zwróciłem pieniądze jednak klientka uparła się że koniecznie chce ten towar / wartość 9zł/ i nie kończy dyskusji co  z tym zrobić

nr zamówienia 712f1130-2577-11ee-89e4-59802035bf9a

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

az1rael
#21 Demiurg#

Oznaczona jako nierozwiązana czy wisi niezakończona?

oznacz moderatorów

agdcobra
#8 Zapaleniec#

jako nierozwiązana

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@agdcobra bo to co Tobie się przytrafiło ,a nie wiem czy przytrafia się często jest z deka wk.....ce  ,zamawiam , płacę , czekam na paczkę , a po 3-4 dniach ZONK !! sprzedawca oddaje kasę podpierając się mailem , że anuluje zamówienie ,,bo za dużo wystawił sztuk ,, a kupiłem 5 z dostępnych 12-stu ,problemu nie robię bo wybuchowy nie jestem i zdaję sobie sprawę z konsekwencji , ale klienci są różni .

oznacz moderatorów

agdcobra
#8 Zapaleniec#

jest jeszcze taki smaczek w tej sprawie że chodzi o takie malutkie gumki do drylownicy i Pani twierdzi że nie było ich w przesyłce w domyśle mam dwie wersje. Mogły zostać wyrzucone z wypełnieniem paczki albo i tu postawię ..... można się domyślić

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

30dni przeżyjesz, sprzedajacy odpowiada za wystawioną ofertę, Allegro może zamknąć ją ale czy zamknie?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@agdcobra może i tak  ,ale tu kłania się sposób pakowania 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@agdcobra Dziękuję za zgłoszenie. Właśnie konsultuję je z zespołem odpowiedzialnym za obszar dyskusji i poprosiłam o wypowiedź.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@agdcobra Dyskusja została zakończona. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

I prawidłowo.

Kasa została zwrócona.

Niestety, sam dosyłałem kilka razy "**piiip**ułki" , bo kupujący wyrzucili je z wypełniaczami. Teraz pakuję je w woreczki z zamknięciem strunowym - grosze to kosztuje, ale widać, że to towar.

Następna rzecz - to zabezpieczenie towaru - klientka reklamowała pęknięte opakowania filtrów do wody Dafi. Wg mnie - przecięte nożem podczas rozpakowywania. Teraz zawsze podkładam jeszcze tekturę. Niestety, sprzedawca musi jeszcze myśleć za kupujących, tak jak kierowca za pieszych na chodniku.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów