Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam nierozwiązaną dyskusję dotyczącą braku towaru którego nie mam w magazynie, zwróciłem pieniądze jednak klientka uparła się że koniecznie chce ten towar / wartość 9zł/ i nie kończy dyskusji co z tym zrobić
nr zamówienia 712f1130-2577-11ee-89e4-59802035bf9a
Oznaczona jako nierozwiązana czy wisi niezakończona?
jako nierozwiązana
@agdcobra bo to co Tobie się przytrafiło ,a nie wiem czy przytrafia się często jest z deka wk.....ce ,zamawiam , płacę , czekam na paczkę , a po 3-4 dniach ZONK !! sprzedawca oddaje kasę podpierając się mailem , że anuluje zamówienie ,,bo za dużo wystawił sztuk ,, a kupiłem 5 z dostępnych 12-stu ,problemu nie robię bo wybuchowy nie jestem i zdaję sobie sprawę z konsekwencji , ale klienci są różni .
jest jeszcze taki smaczek w tej sprawie że chodzi o takie malutkie gumki do drylownicy i Pani twierdzi że nie było ich w przesyłce w domyśle mam dwie wersje. Mogły zostać wyrzucone z wypełnieniem paczki albo i tu postawię ..... można się domyślić
30dni przeżyjesz, sprzedajacy odpowiada za wystawioną ofertę, Allegro może zamknąć ją ale czy zamknie?
@agdcobra może i tak ,ale tu kłania się sposób pakowania
@agdcobra Dziękuję za zgłoszenie. Właśnie konsultuję je z zespołem odpowiedzialnym za obszar dyskusji i poprosiłam o wypowiedź.
@agdcobra Dyskusja została zakończona. 🙂
I prawidłowo.
Kasa została zwrócona.
Niestety, sam dosyłałem kilka razy "**piiip**ułki" , bo kupujący wyrzucili je z wypełniaczami. Teraz pakuję je w woreczki z zamknięciem strunowym - grosze to kosztuje, ale widać, że to towar.
Następna rzecz - to zabezpieczenie towaru - klientka reklamowała pęknięte opakowania filtrów do wody Dafi. Wg mnie - przecięte nożem podczas rozpakowywania. Teraz zawsze podkładam jeszcze tekturę. Niestety, sprzedawca musi jeszcze myśleć za kupujących, tak jak kierowca za pieszych na chodniku.