Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Chciałbym poprosić o usunięcie krzywdzącego, niesłusznie wystawionego komentarza nie polecam przez kupującego. Sprawa dotyczy zamówienia nr 8c483d00-b99a-11ed-b14a-eda973aee52e. Po złożeniu zamówienia klientka napisała wiadomość prywatną z prośbą o szybką wysyłkę, jeszcze tego samego dnia wysłałem jej zamówienie i poinformowałem, że zgodnie z prośbą paczka wyszła. Następnie klientka zgłosiła zwrot całego zamówienia. Został on dostarczony w piątek tj 10.03.2023r. Od tego czasu zgodnie z regulaminem Allegro miałem 14 dni kalendarzowych na zwrócenie klientce wpłaty. 13 marca klientka zapytała o zwrot pieniędzy i niezwłocznie otrzymała informację zwrotną kiedy zwrot otrzyma. Wczoraj znów ponowiła zapytanie i również otrzymała ode mnie stosowną odpowiedź. Osoba po drugiej stronie ewidentnie robiła na złość, bo nie jest możliwe, że wysyłała kolejne wiadomości nie widząc odpowiedzi na poprzednie. W dniu dzisiejszym dokonałem zwrotu wpłaty i jednocześnie otrzymałem negatywny komentarz. W komentarzu jest mowa o czasie zwrotu kosztów - ale to przecież regulamin Allegro stanowi ile Sprzedawca ma na to czasu i wszystko było zgodnie z terminem. Do 24 marca był czasu na dokonanie zwrotu, a zwrot miał miejsce w dniu dzisiejszym, więc klientka jednoznacznie podważa regulamin Allegro, mimo tego, że otrzymała wyraźną informację jaki w regulaminie jest termin. Podejrzewam, że jest to konkurencja, która próbuje obniżyć moją sprzedaż.
A kto tu usunie ci komentarz? napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Niestety otrzymałem odpowiedź "kopiuj-wklej", że allegro nie usuwa komentarzy.
Wiele było wątków o niesłusznym komentarzu, niewiele usunęło Allegro ale walcz.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o pomoc
@szatkadlagagatka jakiej pomocy oczekujesz , klientka pytała o zwrot środków to odpowiadasz chorą formułką , trzeba było napisać ,,, przepraszam przegapiłam - em już przekazuję do księgowości , proszę o odrobinę cierpliwości .,
@szatkadlagagatka Niestety ale kupujący to "święta krowa" > nietykalna > możę Ci na...... na głowę, a Ty masz podziękować i podać rolkę
Wg. Allegro ocena kupującej jest subiektywna > dopóki nie narusza regulaminu > nie zostanie usunięta > chyba, że oddasz sprawę do sądu > a i wtedy 50/50
Dlatego ja osobiście jeśli kwoty są małe to zwracam wpłaty najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w dniu odebrania przesyłki. Allegro jest jakie jest i niestety musimy się do tego dostosować.
Nie przeciągam również zwrotu do 14 dni, aby zrobić na złość kupującemu.
@szatkadlagagatka przykro mi, ale nie będę mogła pomóc w tej sytuacji. Tak jak napisaliśmy w wiadomości e-mail (która swoją drogą nie jest formułką kopiuj-wklej, a Doradca sprawdził wszystkie okoliczności wystawienia komentarza oraz Twoją reakcję na niego) komentarze mogą być usunięte tylko w konkretnych przypadkach.
Jedyne co mogę doradzić w tej sytuacji to napisanie odpowiedzi na ten komentarz.
Urok SMARTa, który aktualnie przynosi więcej problemów niż jak korzyści dla Sprzedających
Nie wiem dlaczego ale wszyscy co proszą o pilną, szybką wysyłkę , zawsze robią zwrot. Obserwuje to od kilku lat w moich zamówieniach. Jak widzę wiadomość o szybkiej wysyłce to wiem że to będzie zwrot... Robią z nas **piiip**ów jakiś normalnie...
Też to zauważyłem. Podejrzewam, że tacy klienci kupują kilka podobnych produktów u różnych sprzedawców i porównują jakość i szybkość wysyłki.