anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesłuszna ocena negatywna

szatkadlagagatka
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, Chciałbym poprosić o usunięcie krzywdzącego, niesłusznie wystawionego komentarza nie polecam przez kupującego. Sprawa dotyczy zamówienia nr 8c483d00-b99a-11ed-b14a-eda973aee52e. Po złożeniu zamówienia klientka napisała wiadomość prywatną z prośbą o szybką wysyłkę, jeszcze tego samego dnia wysłałem jej zamówienie i poinformowałem, że zgodnie z prośbą paczka wyszła. Następnie klientka zgłosiła zwrot całego zamówienia. Został on dostarczony w piątek tj 10.03.2023r. Od tego czasu zgodnie z regulaminem Allegro miałem 14 dni kalendarzowych na zwrócenie klientce wpłaty. 13 marca klientka zapytała o zwrot pieniędzy i niezwłocznie otrzymała informację zwrotną kiedy zwrot otrzyma. Wczoraj znów ponowiła zapytanie i również otrzymała ode mnie stosowną odpowiedź. Osoba po drugiej stronie ewidentnie robiła na złość, bo nie jest możliwe, że wysyłała kolejne wiadomości nie widząc odpowiedzi na poprzednie. W dniu dzisiejszym dokonałem zwrotu wpłaty i jednocześnie otrzymałem negatywny komentarz. W komentarzu jest mowa o czasie zwrotu kosztów - ale to przecież regulamin Allegro stanowi ile Sprzedawca ma na to czasu i wszystko było zgodnie z terminem. Do 24 marca był czasu na dokonanie zwrotu, a zwrot miał miejsce w dniu dzisiejszym, więc klientka jednoznacznie podważa regulamin Allegro, mimo tego, że otrzymała wyraźną informację jaki w regulaminie jest termin. Podejrzewam, że jest to konkurencja, która próbuje obniżyć moją sprzedaż.

Zakup został dokonany w celu wystawienia opinii nieprzychylnej i niezgodnej z prawdą w związku z czym proszę o usunięcie komentarza kupującej, podważającego również zapisy regulaminu Allegro. Dokonując zakupów poprzez serwis powinno się zapoznać z jego regulaminem i tym samym nie wystawiać komentarzy, które są bezpodstawne. Czuje się mocno pokrzywdzony, dopiero startuję na allegro i mam mało komentarzy, a taki negatyw znacząco pogorszy moją sprzedaż. Cała usługa została wykonana szybko, profesjonalnie i dobrze, a zostałem nieuczciwie oceniony. Klientka poprosiła o pilną wysyłkę - otrzymała ją (a obsługę Sprzedawcy oceniła na jedną gwiazdkę chociaż dostosowałem się do jej prośby oraz na każdą wiadomość udzielałem niezwłocznej informacji zwrotnej). Zamówiła określone ubranka - otrzymała je, wszystko się zgadzało z zamówieniem (tutaj również jedna gwiazdka za zgodność z zamówieniem, co również mija się z prawdą, bo klientka otrzymała dokładnie to co zamówiła). Obie oceny nie zostały w żaden sposób uargumentowane. Poprosiła o zwrot pieniędzy - otrzymała go. Nie widzę powodu, dla którego miałaby zostać wystawiona ocena nie polecam. Bardzo proszę o przyjrzenie się tej sprawie i usunięcie krzywdzącego mnie komentarza.
 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

szatkadlagagatka
#7 Wielbiciel#

Niestety otrzymałem odpowiedź "kopiuj-wklej", że allegro nie usuwa komentarzy.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Wiele było wątków o niesłusznym komentarzu, niewiele usunęło Allegro ale walcz.

oznacz moderatorów

szatkadlagagatka
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@szatkadlagagatka jakiej pomocy oczekujesz , klientka pytała o zwrot środków to odpowiadasz chorą formułką , trzeba było napisać ,,, przepraszam przegapiłam - em już przekazuję do księgowości , proszę o odrobinę cierpliwości .,

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@szatkadlagagatka Niestety ale kupujący to "święta krowa" > nietykalna > możę Ci na...... na głowę, a Ty masz podziękować i podać rolkę

Wg. Allegro ocena kupującej jest subiektywna > dopóki nie narusza regulaminu > nie zostanie usunięta > chyba, że oddasz sprawę do sądu > a i wtedy 50/50

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Dlatego ja osobiście jeśli kwoty są małe to zwracam wpłaty najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w dniu odebrania przesyłki. Allegro jest jakie jest i niestety musimy się do tego dostosować.

Nie przeciągam również zwrotu do 14 dni, aby zrobić na złość kupującemu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szatkadlagagatka przykro mi, ale nie będę mogła pomóc w tej sytuacji. Tak jak napisaliśmy w wiadomości e-mail (która swoją drogą nie jest formułką kopiuj-wklej, a Doradca sprawdził wszystkie okoliczności wystawienia komentarza oraz Twoją reakcję na niego) komentarze mogą być usunięte tylko w konkretnych przypadkach.  
Jedyne co mogę doradzić w tej sytuacji to napisanie odpowiedzi na ten komentarz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Urok SMARTa, który aktualnie przynosi więcej problemów niż jak korzyści dla Sprzedających 

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Nie wiem dlaczego ale wszyscy co proszą o pilną, szybką wysyłkę , zawsze robią zwrot. Obserwuje to od kilku lat w moich zamówieniach. Jak widzę wiadomość o szybkiej wysyłce to wiem że to będzie zwrot... Robią z nas **piiip**ów jakiś normalnie... 

oznacz moderatorów

andrzej18213
#7 Wielbiciel#

Też to zauważyłem. Podejrzewam, że tacy klienci kupują kilka podobnych produktów u różnych sprzedawców i porównują jakość i szybkość wysyłki. 

oznacz moderatorów