Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Piszę w sprawie porady odnoście klientki. Klientka otrzymała produkt. Twierdzi że przyszedł uszkodzony i chcę nowy produkt. Dbamy o solidne zabezpieczenie produktów a przed wysłaniem, są one sprawdzane pod względem opakowania co najmniej przez dwie osoby. Sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe produkty fabrycznie zapakowane i nawet produktów po zwrocie już nie sprzedajemy więc nie ma możliwości aby produkt wyszedł w złym stanie od nas. Dbamy o dobre relację z klientami i naturalnie chcieliśmy jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem więc po godzinach pracy, w piątek odpisaliśmy i poprosiliśmy o informację w jaki sposób jest on uszkodzony. ( wada produktu czy może uszkodzenie mechaniczne). Klientka powieliła taką samą informację więc, poprosiliśmy ją po raz kolejny o informację w jaki sposób uszkodzony jest produkt i poinformowaliśmy o możliwości reklamacji oraz w jaki sposób reklamować produkt. Nie dostaliśmy żadnej informacji w postaci zdjęć itd. od klientki ani od Inpost, które mogłyby sugerować uszkodzenie przesyłki. Na wysłaną przez nas informację natychmiast otrzymaliśmy ocenę NIE POLECAM i oczywiście po jednej gwiazdce i statystyki z 100% w dół... W poniedziałek kolejny taki sam mail od klientki ze chcę nowy produkt w odpowiedzi na naszą wiadomość, że nie może się skontaktować z kontem na którym zamawiała. No ale przecież odpisuje w ciągu na nasze wiadomości więc nie bardzo rozumiem co ma na myśli. Próbowaliśmy się telefonicznie dodzwonić ale telefonu nie odbiera więc napisaliśmy po raz kolejny w sprawie zamówienia i sposobu rozwiązania problemu. Klientka milczy. Nie wiemy nadal czy to było uszkodzenie z winy przewoźnika czy też problem ze sprzętem. Nie wymienimy jej produktu skoro nie mamy od niej wcześniejszego bo nie mamy ku temu podstawy. Może to bariera językowa aczkolwiek Pani zaznaczyła język kupującego: polski. Nie wiem czy to próba wyłudzenia nowego produktu czy co ale wygląda to dziwnie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy jest jakakolwiek szansa na usunięcie tego negatywu?
Jeśli komentarz dotyczy transakcji i nie jest obraźliwy to allegro go nie usunie bo nie łamie zasad zawartych w regulaminie . Pozostaje wam próba dogadania się z klientką (choć wydaje się trudna ale musicie próbować) .
Negatyw już jest i trudno będzie się go pozbyć, kupujący w zasadzie skalda reklamację ponieważ pisze że towar jest uszkodzony i masz 14dni na rozpatrzenie albo odrzucenie tego.
No ale żeby rozpatrzeć reklamację, musimy mieć do tego podstawy. Nie mamy ani zdjęć, ani produktu. Raczej nikt nie wysyła klientowi nowej rzeczy jeśli ta "reklamowana" do niego nie wróci. Tym bardziej, że informujemy ją o możliwości reklamacji. Nigdy nie robimy problemów w sytuacji reklamacji i staramy się zawsze rozpatrywać na korzyść klienta.
No to jak nie odeśle to napisz że odrzucasz z powodu nieodesłania towaru.
No w sumie tak ale ten niesłuszny negatyw nadal jest...
🙁
@GermanRc Cześć. 🙂 W tym przypadku nie mamy tak naprawdę możliwości zapoznania się z faktycznym stanem produktu, który otrzymała kupująca. Jeśli uważasz, że klientka próbowała wyłudzić towar i możesz to udowodnić zrzutami ekranu, to prześlij je tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Czy wystarczy zapis rozmowy poprzez allegro?
Odczekamy kilka dni, może klientka się odezwie. Jeśli nie, to spróbujemy rozwiązać to przez sposób zaproponowany przez moderatora.