anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesłuszny negatyw

Textom
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

kupujący zamówił dwa takie same przedmioty. Dostaliśmy negatywny komentarz za to, że jeden miał być w innym kolorze. Nie jest to sprawiedliwy komentarz. 

Zamówienie f808d0d0-9f76-11f0-8d27-959e7a05a75b

Zrzut ekranu 2025-10-07 221415.png

 
 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Textom dzień dobry! Przykro mi, ale nie możemy usunąć tego komentarza.
Kupująca ma prawo wyrazić subiektywną opinię na temat zakupu, dodatkowo zdjęcie w ofercie mogło wprowadzić ją w błąd co do możliwości wyboru koloru.

la_nika_0-1759912556340.png
W tej sytuacji możesz wysłać do kupującej prośbę o usunięcie komentarza i wyjaśnić, że w ofercie, którą wybrała jedyny kolor to różowy oraz odpowiedzieć na jej komentarz.  
Dodam, że komentarz nie liczy się do Twojej jakości sprzedaży, ponieważ jest to pierwsza negatywna ocena z ostatnich 30 dni. 

 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów