Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący zamówił dwa takie same przedmioty. Dostaliśmy negatywny komentarz za to, że jeden miał być w innym kolorze. Nie jest to sprawiedliwy komentarz.
Zamówienie f808d0d0-9f76-11f0-8d27-959e7a05a75b
@Textom dzień dobry! Przykro mi, ale nie możemy usunąć tego komentarza.
Kupująca ma prawo wyrazić subiektywną opinię na temat zakupu, dodatkowo zdjęcie w ofercie mogło wprowadzić ją w błąd co do możliwości wyboru koloru.
W tej sytuacji możesz wysłać do kupującej prośbę o usunięcie komentarza i wyjaśnić, że w ofercie, którą wybrała jedyny kolor to różowy oraz odpowiedzieć na jej komentarz.
Dodam, że komentarz nie liczy się do Twojej jakości sprzedaży, ponieważ jest to pierwsza negatywna ocena z ostatnich 30 dni.